Om man är riktigt hardcore vegan så får man inte använda gödsel från djur. Det måste vara därför.Men alltså - hur? Och varför? Jag undrar.
Vegansk blomjord?
Vegansk Blomjord Rscued 8 L Gul | Plantagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man är riktigt hardcore vegan så får man inte använda gödsel från djur. Det måste vara därför.Men alltså - hur? Och varför? Jag undrar.
Vegansk blomjord?
Antagligen för folk som inte vill stötta djurhållning.Men alltså - hur? Och varför? Jag undrar.
Vegansk blomjord?
Självklart får man. Det handlar om vad man vill göra.Om man är riktigt hardcore vegan så får man inte använda gödsel från djur. Det måste vara därför.
Okej, mindre lyckat ordval kanske, men jag tror du fattade vad jag menade.Självklart får man. Det handlar om vad man vill göra.
Kände att jag behövde rätta. Blir less på ordval ibland.Okej, mindre lyckat ordval kanske, men jag tror du fattade vad jag menade.
Men, vi hade också såna där fjunDet flyger vita fjun i luften idag igen Jag tänker bara sitta inne och dricka te idag tror jag