Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morgon/förmiddag ska det vara, om jag ska få något vettigt gjort :) ! Sedan är det kört... ;) Har planerat lite ytterligare inför veckan med barngruppen, läst ett antal sidor i en bok (också jobbrelaterat), ÄNTLIGEN burit ut elfilt och flanellakan till förrådet, samt startat en tvätt. Nu sitter jag och filar lite på boken, äter pastasallad och dricker upp den sista slurken av bubbelvinet..... :)
 
Igår gick jag och kompisen ca 15 kilometer. Såg hästar, det är konstigt att man aldrig slutar upp med att bli alldeles exalterad så fort man ser en häst :cautious:
Käkade massa middag, lite snacks. Kompisen åt sin nya medicin och det gick rätt bra, hon uppgav att hon kände sig "lite dummare i huvudet", aningen yr, och lite ont i huvudet men inga katastrofala grejer :up: Gick bättre i morse med medicinen också.
Nu sitter jag hemma och funderar lite över vad jag ska göra. Tvätta håret står på att göra listan. Annars ska jag nog ta det lugnt.
 
Måste hitta en ny kudde
Har ont i huvudet av nacken
sover på sidan men lägger mig på rygg då och då i sömnen.
Svårt att hitta rätt kudde då.
Har inte råd med nåt exklusivt så det drar ner utbudet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 692
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp