Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat . Äsch då, visst jag tar inte bedövningssalva innan vanlig injektion/spruta men alla gånger hos tandläkaren!!!Nu är det ca 2 timmar sen jag fick sprutan. Och @Fjordfrälst hade rätt, det gick jättebra!
Även om jag är extremt känslig mot allt som rör mig så kändes det knappt (fuskade dock med bedövningsplåster). Nu känns det bara om jag trycker hårt precis där de satte sprutan. På vägen hem var jag in på ICA för att handla lite åt mamma och det var lite jobbigare än vanligt att bära påsen.
Om det inte är/blir värre än så här så tar jag lätt detta alla dagar i veckan om jag (och andra!) slipper få corona!
Åh, så oväntat roligt. HihiDet knackade när vi var i ridhuset så jag svarade "kom in". Då flög det upp en duva och satte sig på sargen den var ju artig iaf
Så hemskt!Läste just om den försvunna indonesiska ubåten som de tror finns någonstans på 700 meters djup. Med syre som räcker till besättningen till på lördag, OM ubåten klarar trycket på 700 meters djup (byggd för att klara 500 meter). Det ger mig hemsk ångest bara att tänka på...... Fy, så vidrigt för besättningen.....
(Riktiga vinterdäck blir inte halkiga (alltså dubbdäck, det där sörlänningar kallat vinterdäck är värdelösa på alla underlag).)Ja det med, samtidigt sa däck-killen att vinterdäck blir svinhalt när det är blött, för att de inte får fäste då. Alltså regn-blött. Så snö som inte lägger sig utan blir vatten.. borde ju bli halt med vinterdäck då?
Vadr det för firrar?Mina nya firrar kom just. En vän i min akvarieföreningen hjälpte mig att beställa och hämta dem i Stockholm (han skulle ändå beställa själv).
Nu är de i släppta i karet.
Hoppas på att de trivs och leker
Oreichtlys crenuchoidesVadr det för firrar?
Kommer de från akvarielagret kansle