Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sån romantiserad dröm om höganäskrus, hört historier från flera som jobbat som drejade där och det verkar ha varit en sån trevlig arbetsplats.Jag har fått för mig att jag vill ha krus från Höganäs att ha mina blommor i i köksfönstret. Nu sitter jag och Googlar
Jag gillar det rejäla i dem och jag gillar färgen. Tycker inte om puttinuttigt så har fått för mig att det kan bli fint. Måste bara få måtten rättJag har sån romantiserad dröm om höganäskrus, hört historier från flera som jobbat som drejade där och det verkar ha varit en sån trevlig arbetsplats.
De är ju saltglaserade dessutom, den enda svenska brännmetoden för keramik. Vilket är något att värna om.Jag gillar det rejäla i dem och jag gillar färgen. Tycker inte om puttinuttigt så har fått för mig att det kan bli fint. Måste bara få måtten rätt
Mmm.... Och sedan lär de sig snabbt att du finns där uppe, och börjar regelbundet att banka i boxväggar och tigga frukost långt innan du hade planerat att stiga upp......Visa bifogad fil 65191
Så här ska jag ha de någon gång Kunna kika ned på hästarna när de äter kvällsmat och filosofera i min ensamhet Drömmen. Så nu ska jag drömma om de och försöka gaska upp mig inför imorgon.
Gör mig ingenting Skämt och sido sover ändå så få timmar på dygnet så spelar nog mindre rollMmm.... Och sedan lär de sig snabbt att du finns där uppe, och börjar regelbundet att banka i boxväggar och tigga frukost långt innan du hade planerat att stiga upp......
Tala om måtten innan du gör något,har ett gäng på väg till tippen,till skillnad mot er andra så står dom inte högt i kurs här.Jag gillar det rejäla i dem och jag gillar färgen. Tycker inte om puttinuttigt så har fått för mig att det kan bli fint. Måste bara få måtten rätt
Visst är det jobbigt, man får aldrig vara ifredNu måste jag gå upp. Jobbet kallar, typ