Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barnet sover lätt till framåt 11, och det kommer vara katastrof när skolan börjar om vi inte får styr på det
Mörkt och lite mer mörkt trots att klockan är kvart i tio Jag har full förståelse för att folk blir deprimerade ... Vi har sätt solen två gånger typ i December resten grått ...
Här sover ungen också gärna länge. Och är gärna vaken sent. Svårt vända på det. Och då är han ändå liten än.Barnet sover lätt till framåt 11, och det kommer vara katastrof när skolan börjar om vi inte får styr på det
Suck...
"Hej, vi har din pappa här. Vi tänkte skicka hem honom nu! Finns det någon som kan släppa in honom, han har nämligen inga nycklar med sig. Och justja, han måste ha medicin också, för han har lunginflammation, kommer han få i sig den?".
Eh. Ja någon kan säkert släppa in honom, sedan kommer allt gå åt helvete igen och det krävs ett mirakel för att han ska få i sig medicinen mot lunginflammationen... Som tur var lyssnade sköterskan på mig, skulle prata med någon läkare och försöka ha kvar honom åtminstone över natten. De skulle ringa igen inom en timme. Herregud, jag borde verkligen sova nu, jag ska upp om drygt 6 timmar för att återvända till kaoset på jobbet. BLÄH vad jag inte orkar med det här. Jag förstår att det är hemskt jobbigt på alla sjukhus osv nu, men fan, varför kan inte allt bara ordna sig så att de inte måste kasta ut sjuka personer nästan snabbare än de kom in?
Det är skitjobbigt på vardagar att få upp henne i vettig tid!Här sover ungen också gärna länge. Och är gärna vaken sent. Svårt vända på det. Och då är han ändå liten än.
Ska väcka honom och pappan strax.