Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på musik. Comhem tv funkar inte så få se om jag kan se Lilla huset på prärien kl 10. Varken tv eller play funkar i hela landet.
Har sovit utan att göra något konstigt inatt. :up:
 
Suck...
"Hej, vi har din pappa här. Vi tänkte skicka hem honom nu! Finns det någon som kan släppa in honom, han har nämligen inga nycklar med sig. Och justja, han måste ha medicin också, för han har lunginflammation, kommer han få i sig den?".

Eh. Ja någon kan säkert släppa in honom, sedan kommer allt gå åt helvete igen och det krävs ett mirakel för att han ska få i sig medicinen mot lunginflammationen... Som tur var lyssnade sköterskan på mig, skulle prata med någon läkare och försöka ha kvar honom åtminstone över natten. De skulle ringa igen inom en timme. Herregud, jag borde verkligen sova nu, jag ska upp om drygt 6 timmar för att återvända till kaoset på jobbet. BLÄH vad jag inte orkar med det här. Jag förstår att det är hemskt jobbigt på alla sjukhus osv nu, men fan, varför kan inte allt bara ordna sig så att de inte måste kasta ut sjuka personer nästan snabbare än de kom in?

Ringde de så sent på kvällen?? Vilken katastrof! Vittnar om extrem platsbrist och pressat läge. :( Bra att han fick stanna!
 
Seeeeeeeegt.... Väntar på att ett paket ska anlända till ICA maxi så jag kan handla och hämta paket samtidigt. Men det dröjer och dröjer. Sedan, när jag väl kommer dit, lär det väl vara så packat med folk att jag inte kan vågar mig på att stå där och vänta för att hämta ut..... :meh:
 
Tog en promenad och nu lite kaffe innan stallet kallar på mig, eller ja kallar & kallar nu förtiden är jag mest där för att mysa med Herr Trulis och sniffa på honom ❤

Men medans jag var ute och gick kom jag äntligen på vad jag skulle ge mig själv i julklapp. Så beställt ett nytt armband till min träningsklocka 😍 Kanske är lite motiverande vi får väl se 🤣😁
 
Har vaknat till en alldeles underbar vinterdag med frost, lite snö samt massor av sol. Och så ska vädret förbli under de närmsta 5 dagarna. :love: Kanske är 2020 som ber om ursäkt genom att åtminstone ge oss lite trevligt väder under sina sista dagar... ;)

Ska klä på mig ordentligt, ta en promenad med någon trevlig podd i öronen, sen ta ett varv med dammsugaren innan jag bänkar mig med ett pussel av något slag. Älskar pussel men tar mig sällan tid att göra det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 215
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 168
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp