Gört! Jag kommer hyra ett rum någon natt eller två längre fram i vår, njuta av room service och mitt egna sällskap.Funderar på att hyra ett hotellrum under nyårsafton,
Men det gör bara att jag kommer ut ur lägenheten, ändrar inget annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gört! Jag kommer hyra ett rum någon natt eller två längre fram i vår, njuta av room service och mitt egna sällskap.Funderar på att hyra ett hotellrum under nyårsafton,
Men det gör bara att jag kommer ut ur lägenheten, ändrar inget annat.
Humhumhum... jag kom hem från jobbet ca 13.30, duschar och sen går jag och väcker juniorenBarnet sover lätt till framåt 11, och det kommer vara katastrof när skolan börjar om vi inte får styr på det
Det är skitjobbigt på vardagar att få upp henne i vettig tid!
Hon vaknar inte av väckarklockan och skäms inte när hon kommer för sent, vi har redan provat...Jag var lika dan nar jag vaxte upp. Jag HATADE verkligen mamma varje morgon nar hon (for det mesta hurtigt, da hon ju inte visste hur hon skulle hantera mig heller ... for inte hade nagon foralder pa den tiden en tanke pa att fraga barnet hur de ville ha det) RIKTIGT hurtigt steg in i mitt rum, slappte upp rullgardinen med en small och utbrast,
"Upp och hoppa lilla gumman, det ar en UNDERBAR dag ute i dag".
Nar mina barn var i 9-10 ars aldern fick de en vackarklocka och ansvaret att sjalva stalla klockan pa kvallen och ga upp pa morgonen. Jag paminde om att stalla klockan fran borjan och den mest morgontrotte behovde bara bli skjutsad till skolan och komma narmare en timma for sent en gang innan han kunde skota det helt sjalv.
Jag och dottern har plöjt alla avsnitt, 2 gånger!Tittar på Första hunddejten så himla mysigt program!
Jag vill träffa all personal, de verkar så himla mysiga!Jag och dottern har plöjt alla avsnitt, 2 gånger!
Ja och vilket roligt jobb dom har!Jag vill träffa all personal, de verkar så himla mysiga!
När min morfar blev så dålig att han inte fixade att bo hemma själv så bröt han lårbenshalsen i samma veva. Så när han åkte in på sjukhus och sen korttidsboende var mamma ful och sa upp hans boende. Då var de tvungna att lösa permanent boende för honom för han var hemlös...Ja, det var ju iaf bra att de inte skickade hem farsan igår och inte jagade tag på någon som kunde låsa upp åt honom. Nu under eftermiddagen ringde de igen för att berätta att han testats positivt för Corona.
Så, nu vill de absolut inte släppa iväg honom innan de är helt säkra på att han inte smittar någon mer. Med tanke på att han garanterat blivit smittad av hemtjänstpersonal så lär det väl dröja.
Och justja, jag fick 2 timmar övertid på jobbet idag och fick ställa in kvällens planer pga trött och tidsbrist... Lär åtminstone inte bli lika otrevligt som vanligt att få lönespecen sedan, om man nu ska försöka se något positivt.