Vi har mer eller mindre spikat nyårsmaten .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får köpa hem lite parmesan och färsk persilja och grejer och göra Lyxig pasta med köttfärssås!planerar för nyårsafton.....
skulle vara kul att äta middag med någon vars önskan på middag är något mer än pasta och köttfärssås.
Men jag är glad att jag har min dotter här och man får ta att det är korona tider.
funderar på att göra min egna pasta medDu får köpa hem lite parmesan och färsk persilja och grejer och göra Lyxig pasta med köttfärssås!
Wow! Peta in tips och grejer i nyårmattråden vettja! https://www.bukefalos.se/threads/va...-som-inte-firar-direkt.1497020/#post-19455646funderar på att göra min egna pasta med
Inget märkvärdigt, som att baka frallorWow! Peta in tips och grejer i nyårmattråden vettja! https://www.bukefalos.se/threads/va...-som-inte-firar-direkt.1497020/#post-19455646
Jag trodde man behövde pastamaskin och grejer.Inget märkvärdigt, som att baka frallor
Det är en fördel.Jag trodde man behövde pastamaskin och grejer.
Nästan rätt ,
Cocillana
Det är inga piller, vätska.Skit bra för att slippa hosta + att jag blir hög som ett höghus av en hutt o somnar som ett barnSockerpiller
Det är inga piller, vätska.Skit bra för att slippa hosta + att jag blir hög som ett höghus av en hutt o somnar som ett barn
Första gången jag fick det så satt jag i en fåtölj o lalalade efter 10 min, min polissambo undrade om jag börjat med droger eller var skitfull.Jag blir totalstenad... men somnar inte. Det är INTE en trevlig high för mig så jag skyr eländet som pesten. Har aldrig fattat varför folk gillar opiater när det finns så mycket annat trevligt
Edit: Men numera nöjer jag mig med alkohol
Jag svävade iväg på rosa moln typ.Första gången jag fick det så satt jag i en fåtölj o lalalade efter 10 min, min polissambo undrade om jag börjat med droger eller var skitfull.
Jag pratade med dottern som såklart var jätteledsen
Det är inte lätt när det inte är hennes fel men hon ändå drabbas