Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver desperat sova
Går inte pga hosta
Katten snodde fåtöljen jag försökte sitta och sova i.
Får prova en nätdoktor imorgon
Kanske de kan skriva ut coccilliana
Säkert felstavat men orkar inte riktigt bry mig :)
 
Det är inga piller, vätska.Skit bra för att slippa hosta + att jag blir hög som ett höghus av en hutt o somnar som ett barn :o

Jag blir totalstenad... men somnar inte. Det är INTE en trevlig high för mig så jag skyr eländet som pesten. Har aldrig fattat varför folk gillar opiater när det finns så mycket annat trevligt ;):D

Edit: Men numera nöjer jag mig med alkohol :laugh:
 
Jag blir totalstenad... men somnar inte. Det är INTE en trevlig high för mig så jag skyr eländet som pesten. Har aldrig fattat varför folk gillar opiater när det finns så mycket annat trevligt ;):D

Edit: Men numera nöjer jag mig med alkohol :laugh:
Första gången jag fick det så satt jag i en fåtölj o lalalade efter 10 min, min polissambo undrade om jag börjat med droger eller var skitfull.
 
Första gången jag fick det så satt jag i en fåtölj o lalalade efter 10 min, min polissambo undrade om jag börjat med droger eller var skitfull.
Jag svävade iväg på rosa moln typ.
Men bara första gången

I det här läget behöver jag desperat få sova.
Inatt har jag hostat, druckit te med honung, slumrat lite , druckit mer te med honung osv.
Det håller inte, jag måste få sova
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 243
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 168
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp