Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efterrätt- smördegspaj med päron
 

Bifogade filer

  • 20201226_191243.webp
    20201226_191243.webp
    144,7 KB · Visningar: 15
Äter frukost på lussekatt och te. Lugn och stillsam förmiddag och sedan får jag gäster som kommer förbi på jullunch och julgröt. Mysdag!

Läste det som att du åt frukost med katterna, vilket iofs kanske också stämmer :D

Själv tittar jag på The Umbrella Academy riktigt bra serie men mycket speciell. Funderar lite på hur de kommer göra nästa säsong med Elliot Page. Iofs är Vanja en relativt könsneutral roll, tom namnet är maskulint så antagligen kommer inget att förändras och Page är skådespelare och dessutom van att spela kvinnliga roller. Så det kommer nog inte vara några problem.
 
Lagt den första mellandagsrea-beställningen från Åhléns. En kofta, typ exakt en sådan jag letat efter, och en blus som jag kände att jag behövde se "IRL" och prova för att se om jag gillar eller ej. Detta är anledningen till att jag egentligen inte gillar att köpa kläder över nätet, mycket bättre att kunna prova i butik! Dock onödigt att bege sig ut nu om det skulle vara mycket folk i butikerna.
 
Polisen/FBI intervjuar just nu en person of interest i Nashville, 63 årig man, Anthony Quinn Warner. Det kom tydligen in två tips on honom. Intressant att i USA kan man identifiera en person som enbart är anklagad eller misstänkt för ett brott.
 
Läste det som att du åt frukost med katterna, vilket iofs kanske också stämmer :D

Själv tittar jag på The Umbrella Academy riktigt bra serie men mycket speciell. Funderar lite på hur de kommer göra nästa säsong med Elliot Page. Iofs är Vanja en relativt könsneutral roll, tom namnet är maskulint så antagligen kommer inget att förändras och Page är skådespelare och dessutom van att spela kvinnliga roller. Så det kommer nog inte vara några problem.

Vad jag läst så kommer de inte ändra på rollen som Vanja.
 
Ja, det tror jag väl? Jag brukar reservera lediga böcker även under icke-coronatider. Då får jag sms när boken är framplockad, och så är det bara att gå in och hämta den i hyllan. I stället för att gå runt och leta.
Smart! Lite otydligt på hemsidan, sist mailade jag men det ledde bara till missförstånd trots att det står så.
 
Det var himla skönt att ta det lugnt idag ❤. Sovmorgon och härligt med solsken in i sovrummet och långfrukost med älsklingen 😍. Sen stallet och en timmes mysig skrittur (fruset överallt) med härligt sällskap på min underbara häst ❤. Sen hem till mamma för middag; årets sista julbord och saffransostkaka med grädde och Brunnebys körsbärssylt 😋😍.
Vi avslutar en mycket härlig julhelg 🥰 i soffan till Rederiet 😊. Sambon har ledsnat på allt sött och ville ha chips, jag passade på att köpa på mig ett par sista påsar av årets skumtomtar och mumsa på några ikväll 😁😋.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 243
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 168
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp