Haha ja det menar jag såklart! Trodde jag skrev molande? antingen har autocorrect varit framme eller så var jag bara trött när jag skrevMenar du molande? Gnolande är nåt annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja det menar jag såklart! Trodde jag skrev molande? antingen har autocorrect varit framme eller så var jag bara trött när jag skrevMenar du molande? Gnolande är nåt annat.
Jag är på ett fullkomligt uruselt humör och det har jag varit sedan igår kväll. Dottern ringde igår kväll och berättade att samtliga i hushållet hos hennes pappa, förutom hon själv, hade feber eller andra symptom på Covid-19 Det innebär att det känns väldigt besvärligt att jag ska hämta hem henne på onsdag.
Blir lite stressigt att hinna till Stockholm till 10 då hahaVäntar på att barnets pappa ska göra det han, lovade, dvs köra hemifrån vid senast 08 (med sin nya) för att passa en tid i Sthlm kl 10. Ännu har ingen annan vaknat
Blir lite stressigt att hinna till Stockholm till 10 då haha
Men det ska du väl inte göra då, tänker jag? Varför kan inte dottern vara kvar?
Tänker att det inte är ett problem för en karamelldrottning?Dagens i landsproblem: knäck mellan tänderna
Låter väl som en bra plan.Jag försöker komma på en lösning på det här med dottern. Den bästa lösningen borde väl vara att hon redan idag sätts i karantän, helst i ett hushåll där de boende redan har haft Corona. Då borde hon sedan efter en vecka, utan symptom, kunna komma hem till mig. Tänker jag rätt då eller finns det någon annan lösning som jag missat?
Låter väl som en bra plan.
Jag försöker komma på en lösning på det här med dottern. Den bästa lösningen borde väl vara att hon redan idag sätts i karantän, helst i ett hushåll där de boende redan har haft Corona. Då borde hon sedan efter en vecka, utan symptom, kunna komma hem till mig. Tänker jag rätt då eller finns det någon annan lösning som jag missat?
Bästa lösningen borde väl ffa vara att pappan med familj testar sig för att se om det är Corona eller ej och sedan utgå ifrån det. Det enda rimliga om de har det är väl egentligen att dottern stannar kvar, men jag förstår att det kan bli svårt