Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blaskblaskblask..hoppas att det inte fryser på igen, för då blir precis allting (utomhus) täckt med is...

Jag lär snart ta tag i att städa.
 
Jag fick Tramadol utskrivet för många år sedan när jag hade ett rejält anfall av ischias. Det var fullständigt värdelöst. Jag blev jättetrött och behövde sova 14 timmar om dygnet, men hade precis lika ont.

Långt senare läste jag att det finns folk som missbrukar Tramadol. Jag gissar att de reagerar helt annorlunda än jag.
Lustigt med smärtstillande och morfinpreparat. Jag har också provat Tramadol och Citodon, inget av det hjälper eller ens märks, jag kan lika bra ta ett sockerpiller O_o Tar jag Cocilliana så får jag blodtrycksfall och svimmar, men det hjälper inte mot t.ex hosta :down:
Värdelöst!! :crazy:
 
Lustigt med smärtstillande och morfinpreparat. Jag har också provat Tramadol och Citodon, inget av det hjälper eller ens märks, jag kan lika bra ta ett sockerpiller O_o Tar jag Cocilliana så får jag blodtrycksfall och svimmar, men det hjälper inte mot t.ex hosta :down:
Värdelöst!! :crazy:
har mer citodon än vad jag är bekväm med. har inte tagit någon på ett bra tag. för när jag kan gå och ta det känner jag att jag klarar mig och när det behövs kommer jag inte åt det! Man är så smart :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 237
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 168
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp