Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är uppe i 14354 steg nu, och då var det ändå en kortare arbetsdag än vanligt... Skulle tippa på att det inkl hundpromenaderna blir att jag kommer upp i åtminstone 25 000 steg en vanlig vardag :cautious: Det där med kontorsjobb känns ganska lockande kan jag säga.
Jag har ett helt annat problem. Kontorsjobb i kombination med att åka ut, men det är 90% innejobb. Jag har typ tio steg från sängen till skrivbordet och ingen hund. :angel:
 
Julian
20200912_174925.webp
 
Det regnar men är faktiskt mysigt även om det varit ännu mysigare med några grader kallare så det snöat. Men vi får nog vänja oss vid varmare vintrar i framtiden.

Svär lite över mig själv att jag alltid glömmer att köpa ett julhalsband för att terrorisera min katt mwhahaha :angel:
 
Jag skrev ändå listor men uppenbarligen glömde jag att skriva allt på listan :banghead:

Fast da ar det ju okay att glomma ... Jag glommer fast det star pa listan. Utav nagon anledning sjunker min lasforstaelse med 75% nar jag ska lasa en lista i affaren. :cautious:

Jag polerade på King Caben inför förra besiktningen och det blev jättebra. Körde med Turtles kit.

Tandkram gar lika bra! :up:
 
Kanske... men kitet innehåller en försegling som gör att de håller sig putsade längre :)

Maken kor pa det som finns tillgangligt och kan inte bestamma sig for vilket som funkar bast. For att anvanda till att putsa lysena pa bilen koper jag (nar jag kommer ihag) tandkram pa Dollar Tree (dar allting kostar en dollar eller mindre och jag handlar pyssel saker). Maken ids inte stanna pa en affar till sa han koper Turtles kit. :p
 
Nu släpper jag mina studier för någon vecka framåt iaf minst 😅 Mailet iväg skickat med intervjun frågorna och nu tänker jag slå ned rumpan i soffan och fortsätt kolla på Anno 1790 på SVT play och de häll regnar utanför. Förstår inte att den serien gått mig förbi en typisk serie för mig som gillar svenskt och historiskt tema!
Blev tvungen att googla, och den serien låter ju helt toppen :) !
 
Ringde en stackars kille som trött läste ett manuskript om att sälja sjukvårdsförsäkringar. Jag förklarade vänligt för honom att jag inte är en bra försäkringsrisk pga diverse skavanker hit och dit.

Tycker synd om honom, han lät nere och det kan inte vara roligt att sitta i telefon och sälja försäkringar nu just innan jul och i covidtider och bli utskälld. Så jag önskade honom en trevlig god jul och gott nytt år.
 
Eftersom jag imorgon ska jobba dag istället för natt och således inte hinner uträtta mina ärenden fick det bli ett omfall. Således har jag uträttat ärenden nu på eftermiddagen och den sista timmen tatuering tar vi nästa gång :)

Nu ska jag slå in julklappar, vilket jag avskyr, innan 26-åringen kommer hit så vi kan laga mat och kolla på Sunes jul och Mirakel :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 394
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
744
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Sundsvall?
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Första hund
  • Det bästa med ”din” ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp