Tänkte dricka glögg hela julaftonOm du kan vänta till julafton istället, så är det nog MYCKET lugnare i affärerna då. I alla fall om det är som det brukar vara.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte dricka glögg hela julaftonOm du kan vänta till julafton istället, så är det nog MYCKET lugnare i affärerna då. I alla fall om det är som det brukar vara.....
Ger du bort desinfektionsmedel ?Slår in paket och slås av skillnaden i vad flask-formade paket innehåller 2020 gentemot tidigare. Vin, skumpa, whiskey etc är utbytt mot anti-Corona-desinfektion.
Lagt in det sista på min matbeställning. Så skönt att bara åka och hämta kassarna i morgon! Nu är grannen klädd och jag ska göra yoga innan jag går och lägger mig och laddar för morgondagen.
Det är de säkert också! Jag ska fråga på juldagen!
Haha jag läste granen! Men kanske @Snurrfian vänstrar med grannen
Skulle verkligen bli superjobbigt eftersom grannarna är vår utökade familj. Så nej inte en chans!Haha jag läste granen! Men kanske @Snurrfian vänstrar med grannen
Våra grannar på lagret tillverkar ett medel som är testat och certifierat mot Covid bla.Ger du bort desinfektionsmedel ?
Jag har faktiskt några grangrannar. En hel skog!