Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför är det alltid så?Typiskt, storhandlat men ändå glömt vissa saker. Får bege mig en tur till lilla lokala ICA på icke-rusningstid.
Varför är det alltid så?
Lussebullar på jäsning! Inte smart att baka med svart tröja och tjock mage dock
Behöver polera strålkastarna på bilen. Funderar på om man ska göra det själv eller låta någon annan göra det.
Din mage är ju dock inte i paritet med minJag lyckas alltid ha mörka kläder när jag ska baka...
Din mage är ju dock inte i paritet med min
Har man ingen kavel så tager man vad man haverIofs men jag har faktiskt lyckats med att få mjöl på rumpan
Har man ingen kavel så tager man vad man haver
Jag har en skitsnygg marmorkavel. Den ser ut som en dildo i stenVinflaska! Alltid.
Svarta arbetskläder i köket för min del. Vetemjöl är ju lätt att borsta av, maizena däremot...Jag lyckas alltid ha mörka kläder när jag ska baka...
Har bytt om, städat lite och käkat lunch. Nu har jag precis druckit en kopp kaffe och ska nog ta och sätta igång med att prova grava morötter!Nä.. Man kanske ska ta och byta om från pyjamas och städa själv istället för att dricka kaffe och kolla på Youtube-videor där folk städar ^^