Har snart jobbat klart det jag måste göra innan jul, skönt! Blir väl lite ströjobb resten av dagen och ev i morgon men jag tänker inte gå upp kl 6 i morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar finnas en stor grupp tämligen bildade som helt har missat att bilda sig inom teknik, jag har aldrig råkat ut för så mycket förvirrade mejl som på universitetet Mest spännande när jag som student fick lov att via mejl försöka hjälpa en lärare att lägga ut ett meddelande på blackboard, jag tänker att det borde finnas en supportgrupp för lärare för såna saker men läraren var väldigt tacksam.Alltså, kan vi prata om folk som envisas med att svara alla när ett mejl skickas ut till en hel lista, t.ex. "Jag förstår inte hur det här gäller mig ...", varpå nästa person svarar (återigen till hela listan) "Snälla, sluta svara alla". Och så håller det på!
Den första missen att svara alla är lätt hänt, men varför ska de som klagar på den som svarar alla också svara alla? Obegripligt. Vi talar dessutom om tämligen bildade människor.
Upptäckte att min mobil har inbyggd stegräknare. Hittills idag ligger jag på lite över 4000 steg. Snart dags för lägenhetsrunda där jag ska springa i trappor osv. Ska bli intressant att se hur många steg det blir idag
Nä det har varit så här också. Allra helst i lunchrummet där vi bara får vara 5 som sitter och äter samtidigt.Är det bara jag som tycker att folk är allmänt stingsliga och lättretliga just nu? Det kanske brukar vara så inför jul, men jag har inte tänkt på det tidigare år. Nu tycker jag dock att folk i allmänhet varit på dåligt humör senaste veckorna, inklusive jag själv. Många passiv aggressiva mail just nu.
Är det bara jag som tycker att folk är allmänt stingsliga och lättretliga just nu? Det kanske brukar vara så inför jul, men jag har inte tänkt på det tidigare år. Nu tycker jag dock att folk i allmänhet varit på dåligt humör senaste veckorna, inklusive jag själv. Många passiv aggressiva mail just nu.
Min kan räkna antal trappsteg också men bara om det är ett visst antal i rad. Tyvärr har jag lyckats stänga av den räknaren på nåt vis men det gör inte så mycket, går inte i långa trappor så ofta.Upptäckte att min mobil har inbyggd stegräknare. Hittills idag ligger jag på lite över 4000 steg. Snart dags för lägenhetsrunda där jag ska springa i trappor osv. Ska bli intressant att se hur många steg det blir idag