Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade glömt hur mysigt de är att bli kramad av en liten liten människa som söker sig till en ❤️😪 Var nästan en liten tår där hos Moster. Nu är de färdighandlat inför julen passade på vägen hem medans de var hyfsat lugnt i staden. Bara 2 julklappar kvar men de kan köpas på internet 🙌🏻 Så bara ladda för workshop med vår stora grupp imorgon nu då 🙅🏻‍♀️
 
Det kanske går att få reda på vilken lampa det ska vara om du kontaktar kylskåpstillverkaren eller googlar kylskåpsmodellen.

Får göra det men den är från yngre stenåldern. Gissar att jag kommer behöva gå till en lampaffär. Men att ge sig ut på stan är inte något som lockar direkt.
 
Jag vill ha kokt julkorv! Något jag inte ätit på ett flertal år. Visst äter man den med senap och potatis? Eller ska den vänta till julbordet?
 
Jag har jobbångest deluxe. Tusen lösa trådar och alla bara drar på (i många fall för all del väldigt välförtjänt) julledighet. Undrar bara hur det är tänkt med en del ... Min avdelning hamnar alltid lite i skiten, känns det som. Inte minst som läget är i år. Vill bara teleportera mig två dagar in i framtiden och hoppas att jag kan dricka mig salongsberusad på en massa glögg för att jag förtjänar det, och inte för att bara dränka känslorna av alla mina tillkortakommanden. 😐
 
Jahopp. Den hästätande monstertomten är kvar men ingen häst verkar bry sig.
Jag ska rida en drake som gärna attackerar andra hästar... I kadrilj. Blir spännande detta. Antingen kan jag tygla draken eller så får jag sladda efter. Drakar gillar ju att jaga häst har jag hört :D

Nu ska jag promenera en stund med mamma häst så hon får vara ifred från sin jobbiga fölis :angel:
 
Har mest besökt Scandic-hotell, så något lite lyxigare än det. Bra frukost är ett måste! Kanske badkar på rummet, bara någonstans att ta det lugnt.
Har knappt varit i Västerås heller!
Vet inte riktigt om man kan säga att Västerås är vackert men det finns fina områden. :) De flesta jag har hört har varit nöjda med Steam, och det är uppbyggt tillsammans med ett bad. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 392
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp