Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät ju jättegott! Är det bara chokladen som är skillnaden mellan 'kola' och fudge?
Superpresentkort online?Shit, shit,
Chefen ringde och eftersom de inte vill åka över nu innan jul och säga grattis så vill han att jag löser ett presentkort på 600,- var i Julklapp.
Men vad för presentkort ska jag köpa? På deras så blir det från en sportaffär/kedja vilket passar ypperligt då typ alla är sjukt träningsintresserade mm
Men här. Det är jag som är 40 kollegan på 66 och andra kollegan på 19.. vi har inga gemensamma intressen. Och enbart jag som utövar någon form av träning
Funderar på ett presentkort på att handla lokalt. Då är nästa fråga, tar jag på staden där kontoret är så är det maxgräns 500,- och om jag ska vara ärlig ett ganska lågt utbud bland butikerna.
Tar jag i grannstaden där jag och ena kollegan har närmre till är utbudet rejält med 67 olika butiker som det gäller i.
Då ha andra kollegan lite över 3 mil enkel resa.
Tips någon?
Shit, shit,
Chefen ringde och eftersom de inte vill åka över nu innan jul och säga grattis så vill han att jag löser ett presentkort på 600,- var i Julklapp.
Men vad för presentkort ska jag köpa? På deras så blir det från en sportaffär/kedja vilket passar ypperligt då typ alla är sjukt träningsintresserade mm
Men här. Det är jag som är 40 kollegan på 66 och andra kollegan på 19.. vi har inga gemensamma intressen. Och enbart jag som utövar någon form av träning
Funderar på ett presentkort på att handla lokalt. Då är nästa fråga, tar jag på staden där kontoret är så är det maxgräns 500,- och om jag ska vara ärlig ett ganska lågt utbud bland butikerna.
Tar jag i grannstaden där jag och ena kollegan har närmre till är utbudet rejält med 67 olika butiker som det gäller i.
Tips någon?
Superpresentkort online?
Instämmer med @Ninnurur, särbon har fått sådant i julklapp och det är jättesmidigt.
Fast hårda blir de ju bara om man kokar så länge att de blir hårda? Min senaste sats är inte det minsta hård alls. Jag vill ha min knäck mjuk. Inte så rinnig och kletig att man inte får den ur formarna, men absolut inte hård heller. Det justerar man ju med graderna....
Jag gnisslar tänder och har stora lagningar i några av dem... sega och hårda saker är big no-no. Det blir för dyrt.
Shit, shit,
Tips någon?
Här har det större köpcentrumet (och de stora galleriorna i stan) presentkort som gäller i alla butiker som ligger där, ni har inget sådant i närheten?
Jag har faktiskt aldrig mandel i mina. I år har jag gjort två omgångar. En på 135 grader som blev stenhård, och nästa sats kokade jag till 127 grader. Då blev den - i mitt tycke - perfekt .Jag är ingen knäckexpert men tänkte att det kunde bero på avsaknaden av mandel (bara fick för mig det hehe) för jag har noterat de två jular jag kokat att de mjuknar fortare fast de blir riktigt hårda när jag kokat, hm.