Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att ni skulle behöva parterapiTankarna har ju gått ditåt. Vi såg även Mad Max: Fury Road och han tyckte det var en av de sämsta filmer han hade sett.
Skicka hjälp!
Jag klarar verkligen inte av att bli väckt av telefonen, det ger mig ett sånt enormt stresspåslag, antagligen för att det flera gånger har varit riktigt akuta grejer vilket gör att kroppen förbereder sig för kris omedelbart.Jag har precis satt mig vid brasan med en kopp kaffe och tänkte riva av några timmars jobb. Dagen började tidigare än planerat, så jag har redan hunnit handla mat och varit ute flera timmar i skogen med hundarna.
För en gångs skull hade jag inte ställt klockan, utan hade tänkt sova ut ordentligt och vakna av mig själv. Istället vaknade jag av att min mamma ringde upp kl. 06.40. Jag blev väldigt stressad eftersom förra gången hon ringde och väckte mig så hade deras hus brunnit ner till grunden.
"Hej! Hur har ni det?", kvittrade min mamma glatt. Nåja, det var lika bra att börja hinka i sig kaffe och starta dagen efter att jag hade pratat färdigt med henne. Eftersom jag mentalt hade ställt in mig på minst ett dödsbud så kunde jag ju inte gärna bli irriterad över att jag blev väckt.
Jag klarar verkligen inte av att bli väckt av telefonen, det ger mig ett sånt enormt stresspåslag, antagligen för att det flera gånger har varit riktigt akuta grejer vilket gör att kroppen förbereder sig för kris omedelbart.
För skojs skull googlade jag. Baka på, vet jag !Skulle baka pepparkakor. Handlade alla ingredienser, åkte hem, satte igång. Inser att jag har köpt kryddpeppar istället för kryddnejlikor.
Den blev toppen ! Varm och gott här inne, med brasa i kaminen. Nu funderar jag på att ta en liten eftermiddagssiesta på soffan.....Väntar på en chili-gryta som puttrar på spisen. Improviserade lite och slängde i både grovriven palsternacka och ett halvt paket överblivet bacon. Tror det blir bra !
PEPPARkakor?Skulle baka pepparkakor. Handlade alla ingredienser, åkte hem, satte igång. Inser att jag har köpt kryddpeppar istället för kryddnejlikor.
PEPPARkakor?