Min rumpa är trött på att sitta ner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fika på Tinget Visa bifogad fil 59867
Försökte skära sönder ett gummibett för att kunna sortera det ordentligt. Slant med kniven och har nu ett rejäkt skärsår i fingret. Möjligt att det är enda in till benet. Hoppas att det inte behöver sys.
https://vardochomsorg.uppsala.se/fr...traffpunkter2/tinget/?hide-cookie-alert=StängHar inte riktigt fattat. Vad är Tinget?
Min mamma ringer 1177 nu, det sitter mitt på så borde inte vara någon större fara. Men om de måste göra något hoppas jag att de tejpar istället.Kolla upp det pronto!
Träffpunkt i Uppsala för psykisk ohälsaHar inte riktigt fattat. Vad är Tinget?
Bra att åka in redan idag. Kan ta hundra år annars att få det att läka.Min mamma ringer 1177 nu, det sitter mitt på så borde inte vara någon större fara. Men om de måste göra något hoppas jag att de tejpar istället.
Och nu verkar det även blöda mindre, har inte gått igenom andra förbandetMin mamma ringer 1177 nu, det sitter mitt på så borde inte vara någon större fara. Men om de måste göra något hoppas jag att de tejpar istället.
Träffpunkt i Uppsala för psykisk ohälsa
Ja det är trevligt där och billigt fikaAha! Fikat såg gott ut . Trevligt!