andas... andas...
Jag ska nog hinna med denna dagen också...
Jag ska nog hinna med denna dagen också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, har man autism så ”får” an inte ha andra psykiska problem … min mottagning har försökt remittera mig till två andra mottagningar som är inriktade på ångestsjukdomar (ptsd) men båda nekade pga att jag har autism. Nu verkar det som om jag kommer få en ptsd-utredning där jag går så det kanske blir bra … får man hoppas.Autismdiagnos och vården funkar skit
Göra smycken? Det brukar finnas färdiga set att köpa om man har dålig fantasi.Jag känner att jag behöver något mer. Något som inte är jobb. Något att göra hemma men inte behöver göras om jag inte känner för det. Ibland spelar jag datorspel men det är inte alltid jag känner för det. Jag har trivts rätt bra med att vara hemma och jobba hemma hittills. Jag har jobbat hemma sen februari/mars nån gång. Men nu börjar jag känna mig lite instängd. Jag längtar ut, till köpcentrum, restauranger, konserter, kontoret osv. Vilket gör att jag blir rastlös och behöver något att göra.
Ja, har man autism så ”får” an inte ha andra psykiska problem … min mottagning har försökt remittera mig till två andra mottagningar som är inriktade på ångestsjukdomar (ptsd) men båda nekade pga att jag har autism.
Göra smycken? Det brukar finnas färdiga set att köpa om man har dålig fantasi.
Måla? Akrylfärg torkar snabbt.
Frågan är luddig.Någon som skulle kunna ge mig råd angående bolån på ett arvegods?
Ska ringa banken men skulle vilja bolla lite tankar
När jag gjorde smycken köpte jag set, alltså allt som behövdes för ett halsband, t.ex., sen gjorde jag ungefär likadant som det var på bilden. Gjorde tre halsband av linsnöre och pärlor. Då kom de med snören och pärlor och jag trädde bara på och knöt fast pärlorna.Göra smycken är en idé :-) Problemet är att jag inte är ett dugg kreativ.
Jag som klarat gymnasiet, universitet och "vanligt" jobb är för välfungerande. Trots att jag fick min diagnos i tidiga tonårenJa, har man autism så ”får” an inte ha andra psykiska problem … min mottagning har försökt remittera mig till två andra mottagningar som är inriktade på ångestsjukdomar (ptsd) men båda nekade pga att jag har autism. Nu verkar det som om jag kommer få en ptsd-utredning där jag går så det kanske blir bra … får man hoppas.
Frågan är luddig.
Är det faktumet att det är ett arv som krånglar till det eller är det lånet?
Vad är det för lån - köpa ut resterande delägare eller lån för att renovera.
Du behöver nog precisera mer
Det har jag också gjort precis. Ätit raggmunk alltså. Det är jättegott.Har precis ätit raggmunk. Ska efter kaffe och hängt tvätt åka och hämta en stallkompis och på vägen till stallet ska jag lämna raggmunkar hos morfar .
Ingen aning, men jag tyckte att det såg väldigt otäckt ut med en häst som gick omkull så illa att den hamnade på rygg.... Hoppas att det inte blev några bestående skador på någon av dem.Någon som förresten vet hur det gick för ryttaren som kraschade under SM? Hon gick ju ut för egen maskin, men såg ut att ha ont i en axel?