På ridskolan. Ska rida favvohästen och tycker därmed den här veckan är räddad!
Så himla glad!
Härligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På ridskolan. Ska rida favvohästen och tycker därmed den här veckan är räddad!
Så himla glad!
Det finns en klar fundering på en sån lösning. Sonen lobbar hårt för det men i hans fall är jag tveksam, han vill spela online.Mitt arbetsrum hemma är ganska långt från routern och när sambon jobbar hemifrån så använder jag en sjuttioelva meter lång kabel från övervåningen ner för trappan till mitt arbetsrum pga att wifi:t blir otillräckligt. Det funkar bra, förutom att jag då inte kan stänga dörren till arbetsrummet.
Funderar nästan på att borra ett litet hål i dörren enkom för internetkabeln.
Här om dagen skulle jag redovisa på seminariet, helt plötsligt får Ville för sig att tvättmaskinen som stillsamt står och centifugerar måste skällas ut och det rejält.Din stackare!
Imorgon föreläser jag mellan 10-15. Jag ser inte fram emot att göra det hemifrån med sambo som också jobbar hemma och curlade hundar som börjar tjuta över att filten trillar av!
Häftigt! Finns inte så många sådana kvar idag
Åh, jag saknar mina små marsvin att dela ut grönsaker var ju en av höjdpunkterna.Jag är klen. Lyfte ur grönsakslådan ur kylskåpet för att servera marsvinen frukostgrönsaker, och det small till i ryggen. Nu har jag fruktansvärd värk i korsryggen. Skitlöjligt
Jag ska på massage ikväll, det ska bli skönt!Ska snart in på massage. Kommer antagligen göra ont Sen hem och dra igång arbetsdagen! Får jobba på så jag kan unna mig en skogspromenad med hunden på lunchen