Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår jag verkligen att du gör. När man kommer med grönsaker så känner man sig som världens bästa människa.Åh, jag saknar mina små marsvin att dela ut grönsaker var ju en av höjdpunkterna.
Jag är på jobbet och längtar till stallet
Jag ska på massage ikväll, det ska bli skönt!
Alltså! Sjukt fint. Blev minsann lite rördBlir varm i hjärtat!
Men verkligen! Hoppas han har många år som pensionär framför sig!Alltså! Sjukt fint. Blev minsann lite rörd
Vad är det som har hänt?Har precis pratat med ARN då jag inte kan se alla bilagor. Hundorganisationen fortsätter med sin pajkastning, nu har vi tydligen en väldigt dålig inkomst, psykiska störningar och okunskap som gjort att vi gått till veterinären med en frisk hund.
Alltså hur mycket får man lämna ut organisationen utan att riskera förtal? Detta börjar bli en löjlig sandlåda och jag vill verkligen avråda alla från denna organisation.
Vad är det som har hänt?
Så fruktansvärt! Stackars hund och stackars er. Är hunden frisk nu?Vi köpte en hund från en hundorganisation som visade sig ha giardia redan vid inköp. Hundorganisationen har hela tiden hävdat att hunden var frisk, trots undersökning hos veterinär. Till slut blev jag trött på deras påhopp och arga kommentarer att jag anmälde dom till ARN. Och deras påhopp är värre där, än de var på sms.
Det förstår jag verkligen att du gör. När man kommer med grönsaker så känner man sig som världens bästa människa.
Är jag den enda som har svårt för att ta livet av ovälkomna möss i huset? Ni två verkar också ha marsvin som husdjur, liksom jag. Hur gör ni med möss där ni bor?Svängde in och köpte kaninmat, marsvinsmat och mineraler till hästarna när jag ändå var i stan förut. 8 kg mineraler till hästarna räknar jag med att ha ett tag då inte mycket behövde kompletteras till hö´t. 20 kg kaninmat räknar jag med att ha i nån vecka bara Det går helt klart mest pengar till kaninmat på den här gården (när det gäller pengar till djurmat alltså) och då har vi ändå tre hästar och en hund i 30 kg klassen
Så fruktansvärt! Stackars hund och stackars er. Är hunden frisk nu?
Jag tycker det var bra gjort av er att anmäla till ARN. Sådär ska det inte få gå till.
Är jag den enda som har svårt för att ta livet av ovälkomna möss i huset? Ni två verkar också ha marsvin som husdjur, liksom jag. Hur gör ni med möss där ni bor?
Antar att ni också bor på landet.
Ursäkta dum fråga, jag blir bara så nyfiken när jag ser att ni också, har marsvin som husdjur.