Jo, det är nog så. Kommer ge det tid att få honom tam. Ska börja klicka honom så snart han vågar ta godis från min hand.Är det inte rätt vanligt att just djur ifrån typiska djuraffärer är rätt skygga och rädda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är nog så. Kommer ge det tid att få honom tam. Ska börja klicka honom så snart han vågar ta godis från min hand.Är det inte rätt vanligt att just djur ifrån typiska djuraffärer är rätt skygga och rädda?
Nu gav jag upp. La tillbaka Shino i buren. Men då blev jag förvånad, han sprang (gick..) ett par varv i hjulet. Jippi!
Mitt liv är så spännande just nu att ni får nöja er med hamsteruppdateringar.
Själv kan jag inte ha något djur som är mindre än en kanin.Hade också en guldhamster när jag var liten. Hon hette Karin
Såg jättetjock ut men klämde sig mellan gallren på buren o smet. Bet sönder pappas högtalare.
Vad heter medicinen?Nu ÄNTLIGEN ska jag sova. Men har glömt 19-medicinen IGEN så får se hur natten blir
Efter en JOBBIG dag tänkte jag att what the heck jag kan lika gärna ställa mig på vågen när jag redan är på dåligt humör. Har inte vägt mig på många ÅR pga allt det triggar igång, men fick nåt infall.
Tittade mig först i spegeln och försökte gissa, tänkte "nånstans mellan xx och xy väger jag nog"
Klev på vågen (med skyhög puls) och den visade 10-15 kilo mindre än jag gissade på?! Snacka om att jag inte ALLS har nån uppfattning om hur jag ser ut osv!
Vad heter medicinen?
Bara nyfiken om det var någon sömnmedicin. Du behöver såklart inte svaraHurså? Diskuterar helst inte vilka mediciner jag käkar osv
Bara nyfiken om det var någon sömnmedicin. Du behöver såklart inte svara
Då tror jag jag vet vilken det kan vara. Funkande inte på mig allsAha, nej det är inte sömnmedicin utan ångestdämpande som hjälper sömnen på traven
Då tror jag jag vet vilken det kan vara. Funkande inte på mig alls