All heder åt min granne som rensar sly och håller efter diken och vägar trots att åkrarna inte brukas
Visa bifogad fil 58411
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
All heder åt min granne som rensar sly och håller efter diken och vägar trots att åkrarna inte brukas
Visa bifogad fil 58411
Det var väldigt lugnt det var jag och en äldre man och personalenHade tänkt sovmorgon men vaknade vid 06,30 riktigt utvilad har legat en stund och lyssnat på ljudbok. Kom på att jag kan åka och handla nu. Borde vara lugnt i affären nu.
Här har de öppet tidigt bara för riskgrupper, tycker det är bra.Det var väldigt lugnt det var jag och en äldre man och personalen
Ska försöka fortsätta att handla tidigt när de passar
Tror det finns här med. Jag kollade när jag gick in om det var så här med, men hittade inget anslag. Jag tillhör ingen riskgrupp. Fast det kan inte de veta i oförsig. Men vi hade gott och plats att hålla avstånd på.Här har de öppet tidigt bara för riskgrupper, tycker det är bra.
Kände exakt samma sak imorseFRYSER SÅ ATT JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ.
Läste nyss om olyckanNu har det varit en olycka igen med hästtransport inblandad, föraren i dragbilen/bussen dog och passageraren svårt skadad
Det känns som det är hästtransporter inblandade i var och varannan olycka, det är läskigt att vara ute och åka med hästen på vissa vägar. Och speciellt när man läser sånt här.