Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde ett ögonblick att @Mineur var lite dryg här, innan jag insåg att det var en chokladkaka inblandad också. :idea:
Herregud vad jag har fnissat åt det här nu :rofl:

Jag hade förvisso en släkting på 1600-talet nån gång som blev ihjälslagen för att han var så dryg (så står det i papperna mamma hittat i sin släktforskning i alla fall), men riktigt så illa ställt är det inte med mig! :laugh:

Så, där blev det soppatorsk :D :heart

DSC_0935.webp

Woops. Klockan blev visst lite mer än jag räknat med. Skulle bara spela Horizon ett par timmar då jag inte spelat på flera månader. Skyller på att det var lite inspelningsperiod för och komma in i styrningen igen.

Nu blir det sovdags

Herregud vad jag har fnissat åt det här nu :rofl:

Jag hade förvisso en släkting på 1600-talet nån gång som blev ihjälslagen för att han var så dryg (så står det i papperna mamma hittat i sin släktforskning i alla fall), men riktigt så illa ställt är det inte med mig! :laugh:
Kanske inte vara luktsinnet som ärvs i generna .. :angel::D

Hittade just detta i ett hörn av Internet. Om Somebody I Used To Know skrevs under medeltiden :idea:
Och så är det så bra? :confused::laugh:
En kommentar: "When she moves to another village and starts dating the blacksmith" :rofl::rofl:
Åh nu måste jag kolla på deras andra videor också..! ... efter ha lyssnat på den här en gång till.

nu ar vi tillbaka till RV'n efter en mycket trevlig kvall med gamla vanner och nagra nya. Fortfarande utomhus ... 2 meter fran varandra ... men med mycket gott att dricka. :p Vi blev inviterade till ett fodelsedags party Sondag morgon :angel: sa nu stannar vi ett par natter till har. :sneaky:
Jag kom just tillbaka till RV:n och nu ar det dags for ett extra glas vin :D Jag har just fatt (det vill saga, bestallt och betalat:p) en batteridriven vacuum vinflaske kork som ar RIKTIGT kul att jobba med. Den surrar och stonar och suckar och antligen suger ut den sista luften ur flaskan ... innan den stannar och med en suck talar om att ingen luft nu finns i flaskan.

Visst ja ... jag tankte ocksa tala om hur FANTASTISKT vacker Oregon's kust ar. Det ar KALLT vatten i pacific ocean och kusten ar for det mesta stenig och "rough", men ... oh sa vacker.

Det har ar sandstranden vi besokte haromdagen nar vi tog barnbarnet dit.

DSC_4522.webp

Tog mig äntligen tid och skrev till mun- och fotmålandekostnärer. De sänder mig varje år helt meingslösa fula julkort tillsammans med ett inbetalningskort.

Jag har aldrig betällt nåt eller betalat nåt. Ändå kommer det nya brev varje år. Slänger dem direkt i pappersåtervinningen. Hoppas mitt mail får dem att stryka mig ur registren för gott.

Hittade just detta i ett hörn av Internet. Om Somebody I Used To Know skrevs under medeltiden :idea:
Och så är det så bra? :confused::laugh:
En kommentar: "When she moves to another village and starts dating the blacksmith" :rofl::rofl:
Åh nu måste jag kolla på deras andra videor också..! ... efter ha lyssnat på den här en gång till.
Själv har jag dem på repeat hemma sedan länge ^^ pumped up kicks versionen är min favorit!

Var på skroten igår för att köpa en begagnad fläkt till sonens A-traktor. Det är en ombyggd volvo från 1993, bland annat vald utifrån att det är en vanlig bil så vi kan köpa mycket begagnat. Killen på kundtjänsten var iväg vid sin dator en lång sväng innan han kom tillbaka: "ni har en ovanlig modell med AC, vilket bara gjorts i ett fåtal modeller. De är svåra att få tag på men jag kan beställa en för 1150 kr. Hade ni däremot haft utan AC så hade jag haft ca 30 stycken inne för 3-400 kr."
Så på måndag ska jag hämta den nya fläkten eftersom sonen behöver en fläkt, helst igår :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Tilly_85
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
5 416
Senast: pepp
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 089
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar