Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte fatta att jag bara behöver vara här i 40 minuter till. :bump:
Ska nog tömma regnhinkarna innan jag går. Fattar inte att det här problemet som funnits i 5 (!) år inte har åtgärdats, trots att jag felanmäler varenda gång det regnar eller har börjat töa.

Fast det är inte som vanligt här ändå... så jag borde kanske inte vara förvånad. :meh:
Det är kanske en del av inredningen, att man bjuder in naturen till sig :idea:
 
Kan inte fatta att jag bara behöver vara här i 40 minuter till. :bump:
Ska nog tömma regnhinkarna innan jag går. Fattar inte att det här problemet som funnits i 5 (!) år inte har åtgärdats, trots att jag felanmäler varenda gång det regnar eller har börjat töa.

Fast det är inte som vanligt här ändå... så jag borde kanske inte vara förvånad. :meh:
Skapa ett vattenfall med permanenta hängrännor inomhus :idea: gärna en damm också :D
 
På mitt högstadie hade vi faktiskt ett vattenfall med en damm en otrolig mängd gröna växter ett akvarium och fåglar i voljär Allt sköttes av biologiläraren :)
När skolan ville göra om uppehållsrummet med dammen till datasal hotade läraren med att sluta varpå alla elever strejkade vi satt i korridorerna en hel dag
Vi fick behålla vår lärare och vårt uppehållsrum
 
På mitt högstadie hade vi faktiskt ett vattenfall med en damm en otrolig mängd gröna växter ett akvarium och fåglar i voljär Allt sköttes av biologiläraren :)
När skolan ville göra om uppehållsrummet med dammen till datasal hotade läraren med att sluta varpå alla elever strejkade vi satt i korridorerna en hel dag
Vi fick behålla vår lärare och vårt uppehållsrum
Åh vad mysigt! Vi hade liknande men undanskuffat i källaren. Helt knasigt rum med spindlar, kackerlackor, olika ormar, en elektrisk ål, chinchillor och massa andra djur.
Man fick anmäla sig för att få ta hand om djuren en-två dagar efter skolan, och läraren valde bara de mest ansvarsfulla eleverna.
Alla ville ta hand om chinchillorna... Jag tog hand om den elektriska ålen och en majsorm :rofl::love:
 
Åh vad mysigt! Vi hade liknande men undanskuffat i källaren. Helt knasigt rum med spindlar, kackerlackor, olika ormar, en elektrisk ål, chinchillor och massa andra djur.
Man fick anmäla sig för att få ta hand om djuren en-två dagar efter skolan, och läraren valde bara de mest ansvarsfulla eleverna.
Alla ville ta hand om chinchillorna... Jag tog hand om den elektriska ålen och en majsorm :rofl::love:
Fåglarna var inne i biologilabbet men korridorerna var fulla med växter och uppehållsrummet verkligen fantastiskt med växter akvarium och damm
Läraren åkte till skolan med buss hen hade inte bil på helger och lov för att ta hand om allt :)
 
Promenad i vackert höstväder!
Medicin för själen! Just vad jag behöver! ❤
 

Bifogade filer

  • 20201009_133049.webp
    20201009_133049.webp
    632,7 KB · Visningar: 14
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 325
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 189
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
578
· Visningar
27 059
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 227
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp