Jag är vansinnigt dålig på att hänga medDet är krig mellan Azerbadjan och Armenien just nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är vansinnigt dålig på att hänga medDet är krig mellan Azerbadjan och Armenien just nu!
Jag är vansinnigt dålig på att hänga med
Å finns den på finska! Trodde den var svensk?Lyssnar på Spotify, Release Radar-listan, just nu spelas ”när trollmor lagt sina elva små ungar …” på finska Jag känner igen melodin och ”o ajajajaj buff”.
Köpte idag handsprit ”köp tre betala för två”Jag kastade mig över "Köp 3 betala för 2". Noll karaktär!
Det är väl en såndär jag gärna hade träffat men inser att det kommer aldrig att ske nånsin.Vi var klara med hästhagen strax efter kl 21 igår. Men skitponnyn var på rätt plats i morse så det var värt att jobba i mörkret
Insåg igen vilken tur jag har som har just min make. Hade jag varit gift med någon annan så hade jag antagligen fått skylla mig själv som har hästar och fått göra allt själv. För honom är det självklart att vi hjälps åt
Det är väl en såndär jag gärna hade träffat men inser att det kommer aldrig att ske nånsin.
Håll hårt i karln!
Funderar över vad Armenien protesterar över i dag. Googlar och hittar inget.
Det var massor Armenska och svenska flaggor
@Lingon 50 pers gränsen blir kvar vid tävlingar
Du får ta och anmäla dig som funktionär annarsOm man bara man hade tillåtit lite publik (inom ramen för de 50 personerna). Men annars håller jag väl med bedömningen. I ett läge när smittan ökar ska man nog inte släppa på mer folk.
Jobbar vid datorn och lyssnar på Mix Megapol. Venga Boys "Boom boom boom" peppar igång fredagen!