Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha mnja, när vi faktiskt blev ett par är ganska luddigt :D Men från och med nästa år så har vi en bröllopsdag också så det får väl bli det, en första-dejten dag och en bröllopsdag att fira per år :p

Okej då, det får väl räcka då ;). Ja, har sett att ni ska gifta er ❤ (fast minns inte när?), så roligt!
 
Jag har själv inte hunnit prova men fick tips i helgen att älgflugor undviker kokosolja, kan vara värt att testa ändå tänker jag!

Hur ska man använda det? Typ kleta in hela sig eller räcker det på vissa ställen så vill dom inte ens komma nära? Min ena häst har mest ont av dom, jag överlever, även fast jag blir knäpp på dom 😅
 
Har haft en föreläsning idag, så nu sitter jag och läser inför ett seminarium på torsdag. Om ett par timmar ska jag besöka mitt nya jobb, är lite nervös!
 
Rimligt att en snubbe med ansiktsmask vrålade åt mig när jag gick på bussen och satte mig TVÅ RADER ifrån honom?! Alltså inte två SÄTEN utan två RADER 😅😅
Är man så nojig bör man kanske inte bege sig ut i lokaltrafiken, alternativt abonnera en helt egen buss 🤣
 
Hur ska man använda det? Typ kleta in hela sig eller räcker det på vissa ställen så vill dom inte ens komma nära? Min ena häst har mest ont av dom, jag överlever, även fast jag blir knäpp på dom 😅
Den jag pratade med drog några streck i ansiktet för att freda sig när hen var ute i skogen, det borde alltså gå att kladda några streck på hästen, ansiktet och magen tänker jag? :D Jag har som sagt inte provat själv än så jag utlovar inga garantier! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 519
· Visningar
42 817
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp