Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha mnja, när vi faktiskt blev ett par är ganska luddigt :D Men från och med nästa år så har vi en bröllopsdag också så det får väl bli det, en första-dejten dag och en bröllopsdag att fira per år :p

Okej då, det får väl räcka då ;). Ja, har sett att ni ska gifta er ❤ (fast minns inte när?), så roligt!

Jag har själv inte hunnit prova men fick tips i helgen att älgflugor undviker kokosolja, kan vara värt att testa ändå tänker jag!

Hur ska man använda det? Typ kleta in hela sig eller räcker det på vissa ställen så vill dom inte ens komma nära? Min ena häst har mest ont av dom, jag överlever, även fast jag blir knäpp på dom 😅

Har haft en föreläsning idag, så nu sitter jag och läser inför ett seminarium på torsdag. Om ett par timmar ska jag besöka mitt nya jobb, är lite nervös!

Rimligt att en snubbe med ansiktsmask vrålade åt mig när jag gick på bussen och satte mig TVÅ RADER ifrån honom?! Alltså inte två SÄTEN utan två RADER 😅😅
Är man så nojig bör man kanske inte bege sig ut i lokaltrafiken, alternativt abonnera en helt egen buss 🤣

Hur ska man använda det? Typ kleta in hela sig eller räcker det på vissa ställen så vill dom inte ens komma nära? Min ena häst har mest ont av dom, jag överlever, även fast jag blir knäpp på dom 😅
Den jag pratade med drog några streck i ansiktet för att freda sig när hen var ute i skogen, det borde alltså gå att kladda några streck på hästen, ansiktet och magen tänker jag? :D Jag har som sagt inte provat själv än så jag utlovar inga garantier! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 132
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 472
Senast: Badger
·
Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
438
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar