Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp! Kul att höra att du tyckte om den, jag tycker också att den verkar bra hittills. Fast jag är typ fyra sidor in i kapitel 1, dagen gick inte riktigt som planerat 😅

Har du också gjort en prövning (avtentning) i spanska 1? :)
Nä, jag gick kursen inom komvux 2003 eller 2004. Tror Caminandoböckerna omarbetats lite, den vi hade hette Caminando de nuevo (1). Numera heter de väl bara Caminando 1/2/3 osv?
 
Jag får nåt fucking fel, ser ut som jag gått upp typ fem kilo bara i ansiktet. Orkar inte se mig själv och får massa ångest av tanken på att andra ser mig så :down: :banghead:
 
Nä, jag gick kursen inom komvux 2003 eller 2004. Tror Caminandoböckerna omarbetats lite, den vi hade hette Caminando de nuevo (1). Numera heter de väl bara Caminando 1/2/3 osv?
Ja, jag tror att de gjorts om lite. Nu heter den i alla fall bara Caminando 1 (den finns för högre kurser också). I instruktionen stog det att alla böcker tryckta efter 2006 fungerar, så det var kanske där någonstans de gjordes om då :)
 
Började fundera på avramlingar, sist var ett par år sedan och klantigt. Hade ridit en superbra lektion och hade precis släppt ut tyglarna och släppt stigbyglarna och tänkt, jag sitter på en varv sen går jag bredvid, då smäller det till i sidan på ridhuset och hästen tar en skutt inåt och jag har noll fokus och bara glider av. Häststackaren stannar och glor på mig och undrar varför jag klev av så där. 😂
Som ponnyryttare åkte jag av mer, shettisen jag hade som min flera somrar var expert på att trava eller galoppera frisk framåt för att sedan tvärnita och dra ner huvudet. Satt man ändå kvar, ja då skakade hon på sig tills man åkte av. Men sista året hade jag lärt mig även det tricket. 🥰

Men att man överlevde ponny och tonårstiden, det är ett under. 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 525
· Visningar
43 031
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp