Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska få feedback från lektören idag. Väntar nervöst på den..... :nailbiting:
Väntar fortfarande.... Antar att han har till kl 23:59 att skicka sin feedback..... :p

På ett helt annat ämne så har vi SJUKT mycket flugor just nu..... SMACK - jag dödade precis en till...... :wtf: Tappade räkningen efter ett tag igår eftermiddag, men jag är rätt säker på att jag slog ihjäl minst 10 stycken på bara ett par timmar..... O_o
 
Banträning för dottern och en till i stallet. Förutom en ofrivillig avsittning så gick det bra :)

FB_IMG_1599063713220.webp
 
Dricker vin. På Chefens order. Hade en lite chockartad och tung dag på jobbet. När arbetsdagen var slut sa min chef " åk hem, ta ett långt bad och glas vin"
Blev en dusch i avsaknad av badkar men vin hade jag.
Ledig i morgon och gudarna ska veta att jag behöver det.
 
Börjar känna att det inte direkt snålades på vinet igår 🍷
Imorse när jag dansade in i @athena_arabians kök och lite förvånat noterade att övriga inte riktigt hade samma mood som jag så trodde jag att jag klarat mig undan bakfyllans grepp. Till och med Torsten verkade må sämre än mig. Men vettefan nu alltså... 😅

Jag tog mig faktiskt samman till slut och har just klippt gräsmattorna :laugh:
 
Sambon högg tag i mig för någon vecka sedan och sa åt mig att nu tar jag det lite lugnare ett tag. Har varit helt dränerad på energi och huvudet funkar liksom inte. Glömmer vad jag gör, glömmer ord etc. Så jag har försökt chilla lite mer.
Men jag är fortf helt jäkla slut in i själen. Somnade en sväng efter stallet. Sambon sa "vad snäll du ser ut?!". Insåg att mina ögonbryn till stor del var kvar i kudden. :laugh:
Nu är min hårt jobbande hjälte och köper pizza åt oss. :heart
 
Vi skulle haft överraskningsfirande av en närstående som fyller jämt och hade bokat in oss på ett trevligt ställe där vi kunde boka eget rum och ha lite corona-lämpligt umgänge med avstånd. Nu var tydligen både barn och make till den som skulle firas febriga och snoriga. Så vi får blåsa av det. Kanske tur att den som skulle firats inget visste. Då blir denne väl inte besviken hoppas jag. Så får vi göra ngt senare ihop.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp