Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Choklad är en böna. Bönor är nyttiga.Funderar på om jag ska äta lite choklad.
Eller, det är ju klart att jag ska äta choklad!
Men när? När ska jag orka ta mig upp ur stolen?
Gentle reminder. Tänk på att det finns ätstörda /sjuka personer som läser i tråden. Fastän de inte svarar på dina inlägg så finns de där
Jag kanske är dum i huvudet nu men på vilket sätt är det inlägget du citerade triggande för ätstörda/sjuka?
Vi ska inte påbörja en diskussion om det här tycker jag
Det liknar varandra, teams är byggt för organisationer och det finns många möjligheter med olika teams, kanaler och dela filer. Zoom räcker det med att dela en länk och man kan delta i samtalet.Zoom är det lite samma som TEAMS?
Samma här ! De är SÅ imponerande snabba.....Det flyger en fladdermus utanför mitt fönster! Har suttit och tittat på den ett tag nu, älskar fladdermöss
Våra katter har tagit en fladdermusSamma här ! De är SÅ imponerande snabba.....
Nästan det enda smådjur som jag inte sett katten ge sig på. Fåglar, sork/mullvad, möss, ödlor, ekorrar - you name it. Men fladdermöss... Där har han nog mött sin överman !
Vi fångade faktiskt en fladdermus med hjälp av ett skynke och nät när jag var liten. Ville titta närmare på dem så farfar och jag gillrade en fälla och satt uppe tills vi såg en åka in i nätet.Samma här ! De är SÅ imponerande snabba.....
Nästan det enda smådjur som jag inte sett katten ge sig på. Fåglar, sork/mullvad, möss, ödlor, ekorrar - you name it. Men fladdermöss... Där har han nog mött sin överman !
Hur bygger man en fladdermusholk ??Vi fångade faktiskt en fladdermus med hjälp av ett skynke och nät när jag var liten. Ville titta närmare på dem så farfar och jag gillrade en fälla och satt uppe tills vi såg en åka in i nätet.
Så tittade vi en stund på den innan vi släppte den fri. Så vansinnigt söta och sjukt fascinerande djur! Efter det byggde vi massor med fladdermusholkar, och har nu sjukt många fladdermöss vid sommarstugan.
Det är jättesvårt att klä sig just nu..... Det kan gå från kyliga 2 grader till milda 18 grader på bara några timmar. Det krävs MÅNGA olika lager för att det ska kunna funka.....Ok det är inte vinter än.
mvh vrålsvettas pga alldeles för mycket kläder
Hur ska jag förklara... Man bygger som små "fickor" som är rätt smala, där gillar de att hänga () under dagen. Är usel på att förklara men googla får du se!Hur bygger man en fladdermusholk ??
Är hundrädd, så kanske, kanske inte. Beror på om min hjärna kategoriserar dem som snälla eller inte.