Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och precis som i föregående tråd sitter jag här och lyssnar på vinden, och hoppas att inga träd ska trilla där ute i mörkret. Känns som om huset vibrerar med jämna mellanrum....Fortsättning följer!
Ja fy tusan vad jag längtar till England!Kollar på ett program om Hadrianus mur och längtar ännu mer till England!
Har sett ett par program med Simon Reeves från Cornwall också. Vill dit!!Ja fy tusan vad jag längtar till England!
Just nu kan jag tänka mig att åka var tusan som helst!Har sett ett par program med Simon Reeves från Cornwall också. Vill dit!!
Kollar samma. Blir sugen på att vandra trots att det aldrig varit nåt jag gjort riktigt förut.Kollar på ett program om Hadrianus mur och längtar ännu mer till England!
Det är dessutom gott för sin prisklass och finns i den eftertraktade miniflaskan !Dricker coronavin
Visa bifogad fil 84854
En kompis gick på systemet åt mig igår, då vi har corona. Skulle ha en flaska rött och kunde inte låta bli att be henne köpa lite coronavinDricker coronavin
Visa bifogad fil 84854
Absolut!Det är dessutom gott för sin prisklass och finns i den eftertraktade miniflaskan !
Bakar makroner åt dottern. Sista plåten i ugnen sen blir det stickmaraton
Jag kan tänka mig att vandra bara jag slipper tälta!Kollar samma. Blir sugen på att vandra trots att det aldrig varit nåt jag gjort riktigt förut.