Gavrilo vem??Fråga vem är Gavrilo Princip och om personen inte har en aning, ja då blir man matt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gavrilo vem??Fråga vem är Gavrilo Princip och om personen inte har en aning, ja då blir man matt.
Gavrilo vem??
Svarar mig själv, för nu har jag googlatGavrilo vem??
Nä det var problem med betalning i flera butiker i centrum. Någon fick stänga istället. I mataffären var Internet trögt men det gick åtminstone att betala!Personalbrist kanske
Vi kommer inte gå i år. Men vi brukar gå till ett ställe som har jakt-tema, iom ägt av Jägareförbundet. Det är så klart mycket kött och fågel. Och en hel del fisk.Men vad gulligt!
Det är verkligen läskigt hur mycket kött det är på julbord :/. Vi får julbord genom jobbet, men jag hoppar det pga smittan. På "vårt ställe" får man veg om man vill (om man säger till i förväg, vilket jag inte tycker är nåt konstigt), men om man tittar på den ordinarie menyn hade jag kunnat/velat äta typ bröd och potatis ....
Jag skulle tro pest eller koleraÄr det smartare att handla vid tio på måndag eller tisdag? Mat alltså.
Är det smartare att handla vid tio på måndag eller tisdag? Mat alltså.
Jag hade en FANTASTISK historielärareSvarar mig själv, för nu har jag googlat
Men jag har inte hört talas om karln @MJLee
Ska jag skylla på tråkig historielärare eller endast grundskola...
Edit; Senil - jag skyller på senilitet
Söndag tidig morgonNu i helgen stoppar jag inte min näsa i mataffärerna, särskilt som de ligger i ett köpcentrum. Never bäver
Ät advokaten nu!
Söndag tidig morgon
Häng på låset vid öppning