Tänkte matbutiken öppnade innan restenSista helgdagen innan jul, i ett stort köpcentrum, även om andra butiker öppnar vid nio? Eeeh
För då hade det varit en bra idé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte matbutiken öppnade innan restenSista helgdagen innan jul, i ett stort köpcentrum, även om andra butiker öppnar vid nio? Eeeh
I år är detta dotterns favoritjullåt. Hon köar den varje gång vi kör till och från stallet
Tänkte matbutiken öppnade innan resten
För då hade det varit en bra idé
Tittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten.
Visa bifogad fil 81272
Katten har rätt inställning till det hela!
Nawww gulligt värreTittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten.
Visa bifogad fil 81272
Katten har rätt inställning till det hela!
jag brukar skylla på autocorrect!Jag brukar faktiskt kalla advokat för just avokado
Min dator kunde helt plötsligt inte hittade ngt nätverk, inte ens när jag kopplade i mobilen med sladd..Supporten för just mitt bredband har öppet till 16.30 på vardagar. Det är ju strålande. Jag lär ju behöva vara hemma när vi pratar och jag kan ju inte vara hemma och jobba utan bredband.
Lindrigt irriterad.
Min dator kunde helt plötsligt inte hittade ngt nätverk, inte ens när jag kopplade i mobilen med sladd..
Bredbandet funkade fint. Då ringde jag Microsoft som tillverkat datorn. Man fick klicka runt i olika val och vänta och ha sig i 15 min innan de säger att support har stängt. "Ring under våra ordinarie öppettider". Jaha.. De öppettiderna sa de inte när det var och det gick inte att hitta på nätet.
Det fanns fina självhjälps-grejer där man skulle felsöka problem med nätet via nätet. Grattis liksom..
Hoppas det löser sig för dig!
Vilket är kolera då? Välj det i så fall! Kolera går att bota. Pest är det värre med.Jag skulle tro pest eller kolera
Håller tummarna! Dålig tajming nu innan jul liksom med tanke på att hinna få hjälp innan.Det finns en sak de kan göra från supporten utan att jag behöver vara hemma, det hoppas jag på, annars är barnets pappa julledig från onsdag.
Tja om jag får gissa är tisdag koleradagenVilket är kolera då? Välj det i så fall! Kolera går att bota. Pest är det värre med.
Sorry. Jag såg ett program med en läkare en gång som sa att man alltid ska välja kolera över pest pga ovan anledning....
Har du hittat något bra julinredningsprogram? Tipsa gärna
Jag visste att det var en student som mördade dem, men hade ingen aning om hans namnSvarar mig själv, för nu har jag googlat
Men jag har inte hört talas om karln @MJLee
Ska jag skylla på tråkig historielärare eller endast grundskola...
Edit; Senil - jag skyller på senilitet