Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är lite häftigt att det finns smådjurspensionat faktiskt! Har löst lekt med tanken på att erbjuda plats för exotiska varelser faktiskt, det vore rätt kul tror jag. Vet bara inte om kundkretsen skulle vara så stor härute.Ska snart skjutsa iväg hamstern till pensionat och hoppas på att han får det bra där dessa veckor.
Det är sjukt att jag är lite nervös för att lämna iväg honom, är ju inte direkt ett komplext djur att sköta. Men ja, hästen kunde inte ha det bättre, och eftersom han har det bra måste jag väl vara nervös över något annat..
Jaa det där sista var nog det jag tänkte på!De äts ju traditionellt med sylt och clotted cream. Jag älskar visserligen ost på söta bröd men, ja. De hade tydligen riktiga, brittiska scones.
Det vi kallade scones när jag växte upp var bara matbröd gjorda med bakpulver istället för jäst, typ.
Ja de är stora! Tänkte därför att det såg gott ut, men så överraskade sockret mig.Ja, Espresso Houses scones är någon märklig blandning mellan den svenska versionen och den brittiska. Söta men inte lika söta som de brittiska, annan konsistens och så är de typ tre gånger så stora som de man får i UK. Jag tycker dock att de är supergoda, det är de godaste sconesen jag vet!
BRIS skulle inte kunna hjälpa till?Tack, ja. Ja, det gör det. Det är så trist när både han och jag blir såhär arga, det är ju verkligen inte kul för någon. Och jag känner inte igen mig själv… men han triggar mig hela tiden. Det är det jag behöver hjälp att hantera. Kan tycka att man skulle få hjälp lite fortare när det gäller sånt här, men det är väl som med allt annat inom vården. Jobbar där själv så
Jag med!Jag tycker det är lite häftigt att det finns smådjurspensionat faktiskt! Har löst lekt med tanken på att erbjuda plats för exotiska varelser faktiskt, det vore rätt kul tror jag. Vet bara inte om kundkretsen skulle vara så stor härute.
Åh vad roligt för tjejerna!Jag med!
Detta är det två tonårstjejer som har tillsammans med sin mamma. Verkar vara trevligt.
Såg att du sökt stöd från BVC. Vill bara tipsa om att det går att söka stöd från Socialtjänsten som ofta erbjuder föräldrastöd kring precis sånt här. Ibland finns det socionomer på familjecentralen, ibland kan man få gå kurser eller få stöd på ”service” ganska omgående hos någon resurs/familjestödsenhet eller så kan man ansöka om stöd på bistånd hos Socialtjänsten!Tack, ja. Ja, det gör det. Det är så trist när både han och jag blir såhär arga, det är ju verkligen inte kul för någon. Och jag känner inte igen mig själv… men han triggar mig hela tiden. Det är det jag behöver hjälp att hantera. Kan tycka att man skulle få hjälp lite fortare när det gäller sånt här, men det är väl som med allt annat inom vården. Jobbar där själv så
Näe kan väl inte vara sååå gammalSommarsallad för mig och pizza till älsklingen och soffhäng till den härliga julkalendern Mysteriet på Greveholm som redan är 25 år gammal som finns tillgänglig på öppet arkiv .
#fredagsmys
#nostalgi
Men eller hur när jag började räknaNäe kan väl inte vara sååå gammal