Det är väl inte elände? Det är precis som övriga livet. Ljuvligt ibland och jobbigt ibland.Så tråkigt att det aldrig får vara bra bara. Så mycket elände. Livet igenom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl inte elände? Det är precis som övriga livet. Ljuvligt ibland och jobbigt ibland.Så tråkigt att det aldrig får vara bra bara. Så mycket elände. Livet igenom.
En iller!Han är inte mycket hund heller har jag märkt, brukar kalla honom en filur
Hoppas på detDet är väl inte elände? Det är precis som övriga livet. Ljuvligt ibland och jobbigt ibland.
Jag känner med dig, verkligen. Har själv gått igenom en hel del skit med min yngsta, även om det började lite senare än det verkar gjort för er. Så himla många gånger vi hamnat i bråk när hennes humörsutbrott krockat med att min ork tagit slut. Så många dörrar det smällt i. Så mycket ilska.Får man byta sitt barn mot en ponny?
Alltså, på riktigt. Jag orkar inte Har varit i kontakt med BVC-psykolog men får ingen tid… jag erkänner, jag kan inte hantera det här!
Min fetning; ingår allt det där i en och samma serie?Jobbar på att försöka få kontakt med sambon som sitter bredvid i soffan för att fråga vilken tid vi ska åka och julshoppa imorgon. Det går sådär, Gordon Ramsay, halvdöda grävmaskiner och en dokumentärserie om tacos på Netflix är mer intressant än att svara på frågan. Särskilt då det var han som ville åka iväg och handla julklappar just imorgon.
Är det med Ramsay blir jag inte förvånad omm det gör det.Min fetning; ingår allt det där i en och samma serie?
Om det ändå vore så väl…Min fetning; ingår allt det där i en och samma serie?
Byt grävmaskiner mot grävlingar så förstår jag saken bättreÄr det med Ramsay blir jag inte förvånad omm det gör det.
Gordon Ramsey’s Taco Badgers.Byt grävmaskiner mot grävlingar så förstår jag saken bättre
Låter rimligt.Gordon Ramsey’s Taco Badgers.
Ser på fullaste allvar framför mig hur han står och håller i en ilsken grävling samtidigt som han trycker ett tacoskal på vardera sida om huvudet om grävlingen medan han vrålar ”what are you, an idiot taco?”.Låter rimligt.
Han gör helt allvarligt rätt stolliga dokumentärer, de brukar vara jättebra!
Han är snart 5 år… det är så mycket bråk och jag känner mig sämst som mamma. Men det finns ljusa stunder med förstås
Man har otroliga spärrar och klarar av märkligt mycket mer än man tror! Har en del att prata med omkring mig, tänker att första steget är att ringa igen dit jag har sökt och se vad de säger… Som sagt, det går upp och ner men blir extra tydligt när man är hemma dygnet runt pga vab.Jag ser att du fått bra råd redan. Jag är inte förälder själv och skulle aldrig klara sånt där med utbrott hos barnen utan att själv bli superarg och säga elaka saker som jag sedan ångrar, och kanske bli lite hårdhänt... Jag är imponerad över alla som klarar att inte flippa helt. Med lite sömnbrist skulle dessutom min stubin vara extremt kort.
Har du möjlighet ekonomiskt att gå till en psykolog tills du får tid genom BVC? Kanske finns forum för föräldrar i din situation där ni kan prata av er och ge varandra tips?
Håller tummarna för att det kommer bli bättre.