Storstädat båda badrummen idag och en hall. Får nog vara nöjd nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, ja nu när jag tänker efter finns det ju outpatient clinics, det är kanske en sådan du har hamnat på då. Jag vet bara att de flesta mottagningar här i storstan är extremt picky med vem de "släpper in" och ej, man måste till och med bo i rätt område för att få registrera sig hos de flesta av dem (jag var tvungen att byta när jag flyttade en gång, trots att jag flyttade mindre än 2 km bort). Förmodligen p.g.a att trycket är så högt.
Min uppfattning gällande det här CHI-numret är att de flesta, invandrare eller ej, var helt ovetandes om dess existens fram till för några månader sedan Jättekonstigt att de krävde det bara för att få hämta ut ett test!
Ja, Espresso Houses scones är någon märklig blandning mellan den svenska versionen och den brittiska. Söta men inte lika söta som de brittiska, annan konsistens och så är de typ tre gånger så stora som de man får i UK. Jag tycker dock att de är supergoda, det är de godaste sconesen jag vet!
Jepp, det är garanterat mer komplicerat och frustrerande här i storstanSå besvärligt!
Vi har bara en vårdcentral här i vår lilla stad så alla hamnar ju där, men de blir hemskt förvirrade när jag inte vet vilken specifik Doktor jag är registrerad hos och kastar liksom bara in en någonstans.
Det stämmer säkert! Fast jag behövde det som sagt inte för att fixa vaccineringen heller, kanske av samma anledning, det finns ju bara ett vaccinationsställe här också.
Tror jag det. Livet på landet är bra härligt!Jepp, det är garanterat mer komplicerat och frustrerande här i storstan
Jag har iofs ätit egenbakade scones men vet inte om de är "svenska" för detJa, det är typ en efterrätt som äts med grädde (clotted cream) och sylt. Svenska scones är hemska i jämförelse.
Precis, det ska inte vara bröd, typ macka/fralla. Scones är något helt annat.Jag har iofs ätit egenbakade scones men vet inte om de är "svenska" för det
De har mera smakat som småbröd
Och så slår jag ett slag för marmelad
Ibland vore det inte så dumt med en DND-lapp i pannan.Finns det något värre än när man sitter i sin egen lilla värld med musiken tokdånandes i öronen och en hel jäkla värld/musikvideo som hjärnan själv regisserar med världens coolaste grejer, dofter och smaker...
Så petar nån himla människa på en och ba "förlåt med vad är nästa station?"
Men inte fan vet jag? Jag vet inte ens var vi är nu! Jag var liksom nyss och massmördare en folkmassa med hjälp av en motorsåg på världens coolaste vis.
Han är snart 5 år… det är så mycket bråk och jag känner mig sämst som mamma. Men det finns ljusa stunder med förståsMen stackare! Sådär ska du inte behöva må. För hur längesedan fick du barnet?
Bråk mellan dig och exet?Han är snart 5 år… det är så mycket bråk och jag känner mig sämst som mamma. Men det finns ljusa stunder med förstås
Nej, bråk mellan mig och barnet.Bråk mellan dig och exet?
Ah! Oj sådant vet jag ingenting om. Hoppas det löser sig och att du kan få hjälp om det behövs (vilket det låter som att det gör)?Nej, bråk mellan mig och barnet.
Tack, ja. Ja, det gör det. Det är så trist när både han och jag blir såhär arga, det är ju verkligen inte kul för någon. Och jag känner inte igen mig själv… men han triggar mig hela tiden. Det är det jag behöver hjälp att hantera. Kan tycka att man skulle få hjälp lite fortare när det gäller sånt här, men det är väl som med allt annat inom vården. Jobbar där själv såAh! Oj sådant vet jag ingenting om. Hoppas det löser sig och att du kan få hjälp om det behövs (vilket det låter som att det gör)?
De flesta mammor känner sig usla i varierande grad.Han är snart 5 år… det är så mycket bråk och jag känner mig sämst som mamma. Men det finns ljusa stunder med förstås
Otroligt! De flesta gör väl så gott de kan och älskar sitt barn mer än något annat. Sjukt att det är såDe flesta mammor känner sig usla i varierande grad.
Man kan tro att det ska räcka för att det ska funka, men icke…Otroligt! De flesta gör väl så gott de kan och älskar sitt barn mer än något annat. Sjukt att det är så
Ja?Otroligt! De flesta gör väl så gott de kan och älskar sitt barn mer än något annat. Sjukt att det är så
Tror det är rätt normalt att känna sig otillräcklig. Jag har ju inte barn, men jag har djur och med det kommer ett Ständigt dåligt samvete.Otroligt! De flesta gör väl så gott de kan och älskar sitt barn mer än något annat. Sjukt att det är så