Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Paniken som uppstår när man inte får tag i personen som håller i bokningen för lokalen.

i 3 dagar nu så har deras telefon pipit numret går inte att nå för tillfället. Var god försök igen senare.
Jag har ingen mel
Hittade en av dem på Facebook och lagt ett messenger meddelande.

Minnesstunden är på tisdag så jag behöver veta när vi får tillgång till Bygdegården.
Vet inte om det är till nån hjälp men...

Du kan kolla distriktet på bygdegardarna.se och ringa nån i styrelsen. De har telefonnummer till alla funktionärer i bygdegårdar. Om inte lokalansvarige går att nå finns det säkert nån annan i lokalens styrelse som kan svara.
 
Vet inte om det är till nån hjälp men...

Du kan kolla distriktet på bygdegardarna.se och ringa nån i styrelsen. De har telefonnummer till alla funktionärer i bygdegårdar. Om inte lokalansvarige går att nå finns det säkert nån annan i lokalens styrelse som kan svara.
Nope fins ingen styrelse eller något registrerat någonstans.

Jag avvaktar till si eftermiddag sen kontaktar jag någon av deras barn (ok vuxna i min ålder) Känner en av dem lite lätt.
 
Ok när man talar om trollen så svarade de på messenger nu att de var bortresta tills på söndag och ringer mig då :)

Nu kan jag andas ut.

La ut på facebook en fråga om någon jag kände hade marshall hållare och gensvaret jag fick vart enormt. :heart Blev nästan gråtfärdig imorses. 12 sms från vänner som hade och ville låna ut :heart

Nu är det bara sista handlingen och blommor kvar sen rullar allt på.
 
Ska strax iväg till jobb och sen därifrån dra iväg uppåt i landet för lite jobb i helgen. Flyger i princip aldrig så är lite halvnojig över allt som kan gå snett med förseningar, security osv... Och är dessutom tvärsäker på att jag kommer glömma något viktigt hemma...
 
Tog coronavaccin dos 1 igår, och mår inte alls bra idag. Vilket inte underlättas av att femåringen och åttaåringen har bråkat konstant sedan 7, och jag ska ha föreläsning i några timmar. Sen ska min man på julbord med jobbet. Så jag sa att han skulle förbi affären och köpa med chips hem :angel:
 
Jaaa, gör det! ♥️ Det är jätteroligt! Jag fotade massor innan, men sen jag blev sjuk (depression) så har jag inte alls haft samma glädje i det, men i år har jag bara väntat in snön, och längtat, och idag blev det av! Dock bara mobilkameran, men just det att faktist planera för att förhoppningsvis få till en bra bild, det är ju halva nöjet! 🙌🏻

:heart Ja, absolut! Ska se om jag kan få ihop nåt med min bror o brorsbarn kanske. Det vore fint :heart
 
@parellikusken ja hovslagarjakt är inte kul alls! Jag ledsnade och sökte mig till klinik. Då får jag kvalitet utan att leta sönder mig. Den ligger inom rimligt köravstånd så jag sätter ponnyplutt framför vagnen när jag ska dit så har hon sprungit av sig på vägen. Nog för det är många körhästar i området men jag är nog en av mycket få som tar in ponnyn på kliniken med sele på 😂
 
Usch självhatet är verkligen på ngn slags peak idag. Men måste bita ihop, ge mig ut i regnet (bara en sån sak) och leverera tavlor. Ställde in middag med en kompis i em pga saknar social förmåga känner jag
 
Förbannar vädret, varför behövde det bli regn och plusgrader? :rage:
Tydligen massor av trafikolyckor i morse. Ja, ligger det snö och kommer regn så blir det snömos, lämpligt att lätta på gasen då väglaget inte är som en solig sommardag. :meh:

Åkte i vanlig ordning och simmade i morse, de öppnade 06:00 och 06:30 hade jag simmat mina 1500 m och la mig sen och njöt i min ensamhet i jacuzzin. Det var rätt glest med folk där, inga fotspår i snön när jag gick från parkeringen till entrén. Svängde in på CG på vägen hem och tur det, jag hade planerat att köpa solrosfrön på GG men de sålde dem på CG för 249 kr/20 kg istället för hos GG för 299 kr/20 kg. Köpte fyra säckar, tre till mig och en till grannen. :up:

Nu måste jag iaf åka en sväng då jag glömde leta efter svart garn till en stickad klänning jag planerar att ha på en tillställning nästa vecka. Naturligtvis är det ett litet hål men förhoppningsvis kan jag göra en diskret lagning så ingen ser.
 
Förbannar vädret, varför behövde det bli regn och plusgrader? :rage:
Tydligen massor av trafikolyckor i morse. Ja, ligger det snö och kommer regn så blir det snömos, lämpligt att lätta på gasen då väglaget inte är som en solig sommardag. :meh:

Åkte i vanlig ordning och simmade i morse, de öppnade 06:00 och 06:30 hade jag simmat mina 1500 m och la mig sen och njöt i min ensamhet i jacuzzin. Det var rätt glest med folk där, inga fotspår i snön när jag gick från parkeringen till entrén. Svängde in på CG på vägen hem och tur det, jag hade planerat att köpa solrosfrön på GG men de sålde dem på CG för 249 kr/20 kg istället för hos GG för 299 kr/20 kg. Köpte fyra säckar, tre till mig och en till grannen. :up:

Nu måste jag iaf åka en sväng då jag glömde leta efter svart garn till en stickad klänning jag planerar att ha på en tillställning nästa vecka. Naturligtvis är det ett litet hål men förhoppningsvis kan jag göra en diskret lagning så ingen ser.

Trodde först du skulle sticka en hel klänning till att ha på en tillställning nästa vecka, kändes oerhört ambitiöst! Å andra sidan att bara komma upp före kl 06 - och dessutom hinna simma mer än en kilometer före 0630 O_o - är också hyggligt ambitiöst i min morgontrötta värld.
 
Oops.


Råkade shoppa julklapp till mig själv. Hästarna är inte ens i gång och totalt onödigt men nu får ena hästen en ordentlig sadelgjord och ett par nya stigläder till den andra sadeln.

Har egentligen inte råd har ju en massa utgifter denna månaden men nu skiter jag det och köpte det ändå.
 
Väntar på mor och far. Vi ska ut och äta. Under tiden stickar jag vidare på mina sockar. Det är inte så mycket kvar nu. På skaftet vill säga.
16391359310233689289878994785999.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 046
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
368
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp