Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah! :arghh: Kommer till skolan och får veta att dagens enda lektion är inställd. Skolan har börjat meddela oss om inställda lektioner när vi kommer till skolan på grund av att många från min klass hoppar över resten av dagen när de skickar ut det tidigt på morgonen.

Tanken är god, att få eleverna att inte skippa resten av dagen för att en lektion är inställd. Men för mig är det ganska drygt att åka 1,5h till skolan för att få meddelandet att dagens enda lektion är inställd, och då vända i dörren och åka lika långt hem :meh:

Jaja, positivt är i alla fall att jag inte har några fler lektioner med klassen denna terminen :)
 
Jag är är boomer/dåligt påläst. Personen är trans och kvinna. Med det avklarat har hon gått med på att vara modell. Kommer måla en gigantisk extra allt målning av henne.
Aha, inte icke binär (intergender) då, de vill nämligen inte benämna sig själva som man eller kvinna. Sedan finns det variationer inom det men för att sammanfatta det.

Låter coolt ändå! 😃
 
hur tänker ett företag som köper 26 nya diesellok idag?
när hela industrin tror att de inte kommer klara kommande miljökrav.
och företaget behöver inte dessa lok, de ska bara hyra ut dem till andra som behöver ett lok som förstärkning!
ok jag måste nog missa något, men jag förstår inte!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp