Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade 05 av halsont samt huvudvärk. Vet ej om jag är ”sjuk” såsom typ förkyld-sjuk eller om jag bara är sjuk som vanligt. Oklart. Ska till sjukan idag för provtagning, måste kolla om jag kan gå dit eller om jag kanske ska ta ett snabbtest eller vad som pågår.
 
Senast ändrad av en moderator:
Har du inte sett husdrömmar i Sicilien? De har en Solveig! :p

Jag tycker Solveig är ett helt okej namn. Ulva funkar också. Det är @Voeux hopplösa ton som är rolig. :D

Jag gav upp vid Åslög :crazy::meh:

Nej men namnen är det inget fel på, det är associationerna som inte rimmar. Märktes att det inte var en svensk app men att man kunde välja språk, och någon som bah "Det här är svenska namn, så, bra där!" Var inte särskilt många från senaste topplistorna med :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp