Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är uppstressad. Och kan inte sova. Tog lte mer melatonin och resten av stesoliddosen som jag inte tänkt ta. Få se om jag slocknar inom nån timme.
Gonatt!
Hur svårt ska det vara att bara få sova en hel natt och inte som jag då vaknar efter någon timme och sedan inte kan somna om 🙄
Tänk positivt och somna för bövelen :rage:

Eller ännu hellre sluta tänka helt :cautious:
 
Sjukstuga och sömnlöshet. Maken sjuk, jag sjuk, hund sjuk och som ett körsbär på toppen verkar gravidillamåendet gjort en comeback. Vid kl. 4.30 var det ingen idé att ligga kvar i sängen och snurra längre så nu sitter jag här med lite tända ljus och en kopp te. Hunden har fått lite mat så att hans mage verkar ha lugnat sig, nu ligger han och snusar under filten.

Funderar på om jag ska ta mig upp och göra en knäckemacka eller om jag kommer kräkas då av rena ansträngningen att ställa mig upp. Härlig misär detta :D Men förhoppningsvis river vi av det värsta innan jul så vi får njuta av lite firande och ledighet sen.
 
Uppe och ska strax ställa mig i duschen. Känner som om jag har missat mycket tid när jag satt i karantän, och måste fixa min secret santa julklapp idag (till imorgon).... O_o Som inte är så mycket secret santa alls för den delen, för jag råkade dra närmsta kollegan som "offer" och när vi pratade lite om det hela så frågar hon mig "Så vem fick du?" Eftersom jag har svårt för att ljuga så fick jag bara ur mig - med ett leende - att "Det kan jag inte säga!". Så, ja, så "secret" är jag..... :D
 
Jag kunde inte sova särskilt länge, gick i stället upp och upptäckte att mina kompisar från USA spelade, så jag hängde på dem.
Var väl inte direkt superpratglad, men ändå. Började helt utan att tänka på det nynna på Frosty The Snowman precis när jag var nära dem och nära att döda dem. Slutade med att jag hängav mig fullt ut till det :D Min karaktär blir osynlig så jag smög alltså runt osynlig och började nynna precis innan jag visade mig själv och någon dog.

Tog inte lång tid innan kommentarer som "Whyyy are you so freaking creepy!?", "Fuuuck it's Frosty again, where are you? Stoooop!" och "You ruined that song for me now, whyyyy!?" yttrades.
Så nu är mitt nya smeknamn Frosty. Inte mig emot. :rofl:
 
Har inte ens tagit mig ur sängen ännu, men det känns som om förkylningen äntligen vänt. Eller så beror det bara på att jag sov ordentligt inatt.

Ska i alla fall iväg och lämna nytt covid-test nu på morgonen, för att vara på den säkra sidan. Det jag gjorde i fredags var ju negativt, men eftersom jag haft feber från och till sedan dess bokade jag ett nytt test.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 105
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp