Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men eller hur! Jag blev helt eld och lågor när grannen kom fram och bara:
"By the way, did I show you the parrots?"
"Did you get parrots?" :love:
"Nono, the parrots of London. Duh. "
...och bara klickar igång en video där hen har en papegoja på ett äpple i handen och en på axeln, mitt i en storstadspark i UK som om det vore någonting ALLA visste om! :meh::D
Måste kännas helt surrealistiskt att träffa på en flock vilda papegojor i den miljön! <3
 
Vilken fruktansvärd svarthalka! Körde 40 km/h på väg hem från stallet ikväll med en topphastighet på 50 i en nerförsbacke 😅.
Såhär om vintern blir man påmind om hur lite kontroll man har över fordonet jämförelsevis mot sommarväglag!
Jag körde med spinnande hjul i 200m,det syntes inte att det var så halt o då kom jag ändå från en isgata med grus under (och nej jag gasade inte som en idiot) det var blöt vägbana när jag körde samma våg ca 1 tim innan.
 
Vet inte vem/vilka som tipsat om ”Nothing much happen” när man inte kan sova men wow vilken grej. Låg vaken i några timmar igår utan att kunna sova. Är generellt lite avig mot att lyssna på något för jag brukar inte somna men någonstans i andra omgången somnade jag. 🥰
 
Har precis varit ute med hunden och glidit fram på isgatorna. Nu sitter jag och våndas inför tenta på torsdag, vet inte om jag ska plugga mer ikväll eller ge mig och satsa mer på morgondagen... Är SÅ. HIMLA. TRÖTT. nu, vi får liksom aldrig en paus utan det är tenta på tenta och ofta börjar den nya kursen med föreläsningar nästa dag. Så även denna gång, ny kurs på fredag... Jobbade även varannan dag förra veckan så det kan bidra till min allmänna uppgivenhet :p
 
Har haft min mest produktiva dag på... kanske två månader?
Vilken galen (och härlig känsla). Kanske bryter jag mig så sakteliga ur vintergyttjan, hoppas jag :D

Uppe i tid, pluggat, fått klart uppgift, gymmat, tvättat, ridit, städat, duschat :eek:
En helt normal dag kanske, men på sistone har jag varit glad om jag kommit utanför dörren ens så, taget :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 104
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp