Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste kännas helt surrealistiskt att träffa på en flock vilda papegojor i den miljön!Men eller hur! Jag blev helt eld och lågor när grannen kom fram och bara:
"By the way, did I show you the parrots?"
"Did you get parrots?"
"Nono, the parrots of London. Duh. "
...och bara klickar igång en video där hen har en papegoja på ett äpple i handen och en på axeln, mitt i en storstadspark i UK som om det vore någonting ALLA visste om!
Passa på den tredje!Så du säger att jag kunde ha sett dem de två gånger jag varit i London?
Jag körde med spinnande hjul i 200m,det syntes inte att det var så halt o då kom jag ändå från en isgata med grus under (och nej jag gasade inte som en idiot) det var blöt vägbana när jag körde samma våg ca 1 tim innan.Vilken fruktansvärd svarthalka! Körde 40 km/h på väg hem från stallet ikväll med en topphastighet på 50 i en nerförsbacke .
Såhär om vintern blir man påmind om hur lite kontroll man har över fordonet jämförelsevis mot sommarväglag!
Är det nu jag ska vara tystnågon försökte ragga mig på instagram!
inte någon som jag känner eller något men en nystartat profil med 4 bilder som beskrev vad hon sökte! japp det var inte jag. sök under desperat/lättlurad
Varför har jag inte tänkt på det, jag har haft byxor för att jag har tänkt att det var är enklast, klänning blir det naturligtvis nästa gång.Du kan väl ha på dig vad du vill. Jag tycker det är skönt att ha kjol eller klänning för att slippa gå runt med bar rumpa.
Skönt å veta att ja inte är ensam.Jag hoppar aldrig på sådant där (undantaget handduksdagen och syrenen ), tycker inte det är det minsta roligt och ingenting jag tänker lägga pengar eller energi på. Så får folk tycka vad de vill.
Ska se till att ta tag i detta, behöver tydligen *en finne i röven () iblandFinns det något sätt eller någon som skulle kunna se till att du fixar det?