Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
HERREGUD!
Målat hela dagen. La ut en efterlysning på instagram att jag behöver modeller. Tror att jag fått 100 svar. Har inte ens fått en översikt, inte hunnit kolla alla mess. Kanske kan jag sy ihop detta ändå i slutändan... Modeller verkar iaf vara minsta problemet :rofl:
 
Vet inte vem/vilka som tipsat om ”Nothing much happen” när man inte kan sova men wow vilken grej. Låg vaken i några timmar igår utan att kunna sova. Är generellt lite avig mot att lyssna på något för jag brukar inte somna men någonstans i andra omgången somnade jag. 🥰
Den tar jag åt mig äran för! Fast egentligen är det min sambo vi ska tacka, han rekommenderade mig den för några år sedan. Jag berättade precis för honom att den har hjälpt flera stycken här på Buke och han blev SÅ glad! :)
 
Dricker varm choklad och äter lussekatt :d Har just avslutat ett Skypesamtal med min allra bästa vän och kan konstatera att jag nu är frisk, för jag lyckades ta mig igenom ett helt "kramp i magmusklerna och kan knappt andas"-skrattanfall, som varade i flera minuter, utan en enda hostattack :D
 
Spenderade ungefär halva skoldagen gråtandes på min mentors kontor idag. Först för att klimatet i klassen spårat ur totalt. Sen för att jag inte fattar vad (om?) jag gjort fel, sen för att det var så skönt att min mentor förstod och inte alls tyckte att jag överreagerade. Och slutligen för att jag hade en lektion med klassen som jag behövde gå på.

Jag ville verkligen inte att det skulle gå så här långt. Men nu funderar vi på hur jag enklast kan slippa min nuvarande klass utan att byta skola. Jag gillar ju min skola och kan inte se mig själv i någon annan skola, så jag vill inte byta skola, men klimatet i klassen är tyvärr ohållbart :cry: (Min skola är så liten att det bara finns en klass per årskurs, så det finns ingen parallellklass)

På bussen på vägen hem träffade jag en tidigare klasskompis :) Efter en riktigt skitdålig dag var det så skönt att bara följa med kompisen på hennes olika ärenden och prata i typ 1,5h :love:
 
Jag tyckte jag skulle ha en låda till mediciner, vitaminer, tillskott etc. Hittade en brödburk i metall som vi inte använder. När jag rotar i den tycker sambon det låter som tombolan på Finlands-färjan. Så nu skriker jag ”Tjugofyra! Tvåa fyra!” varje gång jag ska ta medicin.
Jepp, vi är normala.. 🙄
 
Fick sällskap av en av mina städburmor idag. Hon kom in i badrummet när jag bärjade städa, jaoooowlade så högt hon kunde och gned sig mot min hand, fick en klapp, bet mig demonstrativt i armbågen och gick och lade sig i köket. :D
1639520878577.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 105
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp