Du sköt sambon idag men begravningen var igår?
F'låt - kunde inte låta bli
Varma tankar till dig och hoppas du orkar med dagen.
Jag har inte fått nog av begravningar tänkte lika bra dra en till när man ändå har farten uppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du sköt sambon idag men begravningen var igår?
F'låt - kunde inte låta bli
Varma tankar till dig och hoppas du orkar med dagen.
Jo, visst vill jag ha fåglar igen! Men livet är i vägen Någongång i framtiden hoppas jag på!@Scandi du vill inte ha några egna fåglar då?
Fick sällskap av en av mina städburmor idag. Hon kom in i badrummet när jag bärjade städa, jaoooowlade så högt hon kunde och gned sig mot min hand, fick en klapp, bet mig demonstrativt i armbågen och gick och lade sig i köket.
Visa bifogad fil 81614
Vi var inte så många, vi kunde sprida ut oss och det var bara vi så väldigt lugntVårt julbord med jobbet som skulle varit i morgon ställdes in i dag p g a risk för smittspridning.
Men vi ska ha arbetsmiljödag i morgon med föreläsningar/övningar och lunch.
Vi skulle åkt buss till ett ganska stort ställe. Fast jag skulle inte med, jag gillar varken folk eller julmat.Vi var inte så många, vi kunde sprida ut oss och det var bara vi så väldigt lugnt
Hon är så rolig! Matte ber om ursäkt för henne hela tiden (hon är en liten pest. ) men jag tycker ju att hon är underbar. Det där är lilla Willow. Miniburman. Little miss trouble.En äkta burma! Underbart söt
Hon är så rolig! Matte ber om ursäkt för henne hela tiden (hon är en liten pest. ) men jag tycker ju att hon är underbar. Det där är lilla Willow. Miniburman. Little miss trouble.
Visa bifogad fil 81659