athena_arabians
Trådstartare
Älskar att de hade med kulning i Lucia-firandet, det är magiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar de sände det på radio.Älskar att de hade med kulning i Lucia-firandet, det är magiskt
Önskar de sände det på radio.
Tittade en stund på SVT play! Så fintTittar på Lucia från Tällberg (go Dalarna! )
Your wish is my command! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/...s7_CMdv2d0PcWkriOjgfWRJ_ez0nyAF-HDqqOVzkw5x88
(såg nu att den bara var 02:31 lång, så jag snuvade er visst på 29 sekunders snor-prat. Sorry!)
En fint inslag tycker jag! (med kuling)Älskar att de hade med kulning i Lucia-firandet, det är magiskt
Jag kom upp och såg ungefär halva. Kanske tittar på hela ikväll istället. Det var fint !Tittar på Lucia från Tällberg (go Dalarna! )
Får mig att tänka på att jag borde gå och lämna blod innan jul, det är tydligen kris på alla typer i jul.Lämna 9 rör blod på fastande mage gör en lite lätt snurrig
Älskar att de hade med kulning i Lucia-firandet, det är magiskt
Hade tid inbokad till på torsdag, men pga förkylningen från helvetet var jag tvungen att boka om den till efter nyår.Får mig att tänka på att jag borde gå och lämna blod innan jul, det är tydligen kris på alla typer i jul.
Jag har ett syskon som är ingenjör och läste naturvetenskap med estetisk inriktningÅh, vi höll på med all form av musik när jag var yngre så jag har faktiskt kunnat kula. Det var häftigt! Läste även en kurs på universitetet om folkmusik, det var riktigt intressant.
Är fortfarande tjurig över att jag satt bredvid en ingenjör på middagen i lördags som på fullaste allvar inte visste om att det finns estetiska linjer på Sveriges gymnasieskolor. När jag tänker efter, så kanske det är tur att den där middagen är just årlig och inte oftare.