Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Baahh på jobb och redan trött på det. Varit här i hela 52 min :rofl:

Vi har det iallafall väldigt lugnt just nu vilket är skönt, det gör att jag kan fokusera på annat. Idag ska jag dessutom sluta tidigare för att rodda iordning för minnesstunden.

Lite svårt att fatta att den redan är imorgon. Jag har hela bilen full med ljus och kalendabrar, linneservetter Bygdegården kommer aldrig bli så fin igen. Även lite ljusslingor på batteri.
 
Älskar att de hade med kulning i Lucia-firandet, det är magiskt :heart

Åh, vi höll på med all form av musik när jag var yngre så jag har faktiskt kunnat kula. Det var häftigt! Läste även en kurs på universitetet om folkmusik, det var riktigt intressant.

Är fortfarande tjurig över att jag satt bredvid en ingenjör på middagen i lördags som på fullaste allvar inte visste om att det finns estetiska linjer på Sveriges gymnasieskolor. När jag tänker efter, så kanske det är tur att den där middagen är just årlig och inte oftare.
 
Sitter och väntar på att åka och hämta ett PCR-test. Måste åka till en annan region för att kunna testa mig idag, för "min" region erbjuder inte att man kan åka och hämta på apotek. Bara tidsbokning på VC som gäller för att kunna hämta, och då hade jag fått vänta tills imorgon..... Testning borde göras mycket enklare! Jag tror att det hade sparat pengar för samhället i det långa loppet. Hade varit toppen om man, t.ex, hade kunnat beställa hem test så man alltid hade 1 eller 2 "på lager"! Jag hade gladeligen betalat för frakten.....
 
Åh, vi höll på med all form av musik när jag var yngre så jag har faktiskt kunnat kula. Det var häftigt! Läste även en kurs på universitetet om folkmusik, det var riktigt intressant.

Är fortfarande tjurig över att jag satt bredvid en ingenjör på middagen i lördags som på fullaste allvar inte visste om att det finns estetiska linjer på Sveriges gymnasieskolor. När jag tänker efter, så kanske det är tur att den där middagen är just årlig och inte oftare.
Jag har ett syskon som är ingenjör och läste naturvetenskap med estetisk inriktning ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 088
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp