Camilla och jag har nu klippt ner en buske. Mina hydrangior far dock vanta tills i var, Mars, eller sa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir 31 om 2 veckor och äter också deg Hälsosamt i min åsikt, betyder ju vi har barnasinnet kvarJag lär mig ta mig fan aldrig hur gammal jag än blir . Kände plötsligt hur typ stopp i magen inte jobbigt att andas men lixom tryck uppåt. Just ja. All deg jag ätit. 34 åt gammal och äter deg.
Så sorgligt idag! En kompis fick sin mammas fd travhäst IOM att den inte höll för trav. Hästen har funnits i familjen sen vännen var 2 år. Veterinären trodde inte hästen skulle hålla för ridning heller. Men med klok träning byggdes hästen upp och hölls frisk. De red ”normalt” och helt utan utrustning. Hästen kunde läggning, stegring, spansk skritt etc etc. Deras kontakt var så fantastiskt fin!
Idag fick hästen somna in 29 år gammal.
Den hästen har betytt allt för vännen när hen haft det jobbigt under en del år förut. Och de har ju vuxit upp ihop. Blä, jag grinade en snutt IOM att det verkligen kändes. Alla brukar kalla oss två för indian-syskonen IOM hur vi är med hästar/är lika där och i annat. Det stoet var en väldigt häftig individ också. Och vet hur jag mådde när min once in a lifetime-häst gick bort efter 20 år och en jobbig uppväxt ihop.
Men hästen kunde iaf inte fått det bättre än hon haft. Sov gott lille vän!
Känner mig lite låg och deppig pga julen är ankommande. Tycker inte alls det är så mysigt och trevligt som ”alla andra” verkar tycka.
Visst måste det va såJag blir 31 om 2 veckor och äter också deg Hälsosamt i min åsikt, betyder ju vi har barnasinnet kvar
Central Dialys KateterVad står CDK för? CVK vet jag, men har aldrig hört CDK
Ja, jag tror vi pratat om henne en gång ang lastproblem för några år sen.
Jag tror att jag vet vem du menar. Hon och jag har stått i samma stall innan jag flyttade till Skåne 2010.
Sverige är inte så stort!