Så många frågor .Om jag precis tittat på en tre minuter lång video om snor? Jajemen! Om snor i nämnda video jämfördes med vindrutetorkare? Jepp!
Frågor på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så många frågor .Om jag precis tittat på en tre minuter lång video om snor? Jajemen! Om snor i nämnda video jämfördes med vindrutetorkare? Jepp!
Frågor på det?
Your wish is my command! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/...s7_CMdv2d0PcWkriOjgfWRJ_ez0nyAF-HDqqOVzkw5x88Så många frågor .
Nu har visst paketet sorterats och skickats vidare till JönköpingVäntar på ett paket hemleverans med Bring.
Skulle fått det i torsdag men inget paket.
Läste omdömen om Bring sen
På sökningssidan står det bara att det är packat för leverans.
Nu kom sambon med andra valpen som också var magsjuk.Vaknar av voffsing som bökade runt och gnydde några ggr. Hon brukar typ aldrig låta om det inte är ngt kul. Alltså är ngt fel. Jepp, magsjuk visade det sig. Nu verkar det äntligen lugnat sig. Hoppas det inte kommer tillbaks nu!
Hon såg så ynklig ut stackaren med sina stora säl-ögon!
Men så jobbigt! Hoppas ni får sova lite alla fyra nu.Nu kom sambon med andra valpen som också var magsjuk.
Min verkar ha lugnat sig. Hans verkar också bättre. Så det ser lovande ut!Men så jobbigt! Hoppas ni får sova lite alla fyra nu.
Alltså jag har börjat duscha med något videoklipp från Youtube på mobilen, jag är närsynt och döv när jag duschar så den behöver vara inne i duschen (tack och lov för vattentåliga mobiler numera!), har den på en hylla. Men gud vad snabbare det går för mig numera! Jag blir rent av tidsmässigt snabbare också, så det är inte bara min upplevelseOkej de var skönt att duscha Lyssnar på ljudbok samtidigt då går tiden fort!
8 min mellan senaste hostattackerna nu, vågar jag hoppas på att det vänder?Sitter och vakar över sonen som har det riktigt jobbigt med sin förkylningsastma. När han inte hostar så mycket att han inte hinner få luft så blir jag ju orolig de få minuter han inte hostar
Sitter i kö till KRY, inte för att de kommer kunna göra något utan för att jag måste känna att jag gör det jag kan.
Jag har fått i julklapp (?) En högtalare som tål vatten så den står på hyllan i duschen. Kopplar upp telefonen Jag vill liksom göra minst 2 saker samtidigt annars känns de som bortslösad tidAlltså jag har börjat duscha med något videoklipp från Youtube på mobilen, jag är närsynt och döv när jag duschar så den behöver vara inne i duschen (tack och lov för vattentåliga mobiler numera!), har den på en hylla. Men gud vad snabbare det går för mig numera! Jag blir rent av tidsmässigt snabbare också, så det är inte bara min upplevelse