athena_arabians
Trådstartare
OH MY GOD! De svarade! NU! Och de vill ha mig på intervju!?!?!?!
Toppen, vad roligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OH MY GOD! De svarade! NU! Och de vill ha mig på intervju!?!?!?!
Jag tänker så också, att de måste vara intresserade De kan knappast ha suttit och funderat och vridit och vänt och tänkt att "jomen kanske, om inget bättre dyker upp". Nu har jag börjat tänka att de kanske säger nej istället för att jag kan få svårt att komma på intervju när de föreslog (fredag förmiddag) meeen jag skrev också i min ansökan att jag faktiskt jobbar tre veckor till, samt föreslog några alternativ och berättade om mitt schema och så...Vi håller tummar och tassar! Svarar de så här fort är de definitivt intresserade!
GGGSitter på rast efter första etappen på jobbet. Ser redan att första uppgiften på nästa etapp troligen inte kommer gå särskilt smidigt men ignorerar det tills vidare. Det är så skönt att ha omfamnat min inre GGG(gamla griniga gubbe). Tänker aldrig mer offra vila och återhämtning för att organisationen är trasig. Nu ska jag äta middag i lugn och ro och sen ta en stödvila
Men jösses så jävla roligt! Lyckospark!OH MY GOD! De svarade! NU! Och de vill ha mig på intervju!?!?!?!
Ja, det förbereds. väntar på operation av fistel i armen som dialysen görs via. Den behöver läka några veckor sedan, så väntan väntan. Mår verkligen inte alls bra nu. Njurfunktionen nere runt 10% och försämras stadigt. Så kroppen är ordentligt förgiftad och det märks.Ska du börja med dialys ?
Anmäl det till länsstyrelsen! Hundar som har bitit ska självklart hållas i koppel!Avslutar dagen med att en grannes jävla hundjävel flög lös mot oss på kvällsrastningen. Den hunden har attackerat oss i hissen förut (var lös i trapphuset och flög in när jag skulle gå ut ur hissen), har huggit en mindre hund så den hamnade på djursjukhus och husse har fortfarande inte ens ett koppel till hunden!
Jag skrek så det ekade mellan husen, släppte mina egna så att de kunde komma ifrån och gjorde vad jag kunde för att få stopp på den lösa. När jag kom in gick det lätt att se hur mina ben skakade, pulsen dunkade i öronen och nu ligger jag här på sägnen, mår illa och har jätteont i halsen efter att ha skrikit så högt. Helvete. (Och hur jag ska kunna sova nu förstår jag inte alls...)