Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis satt mig i bilen. Var hos optikern för att prova ut linser. Det gick så dåligt så jag måste komma tillbaka på en ny tid för att öva mer 😩 Det gick ju inte! Sen gick jag in på H&M och tappade locket till ett doftljus i golvet så det låg glassplitter överallt. Bra jobbat verkligen! 😏 Tur att personalen på H&M var snäll och gullig i alla fall…Optikern var nog mest uppgiven.
 
meh, satt på en föreläsning om Aluminum luft batterier, så som en ersättning till litiumbatterier.
5 minuter in så skrev jag i mitt block, går inte att ladda om.
De parade på i 40 minuter. utan att nämna att de inte går att ladda.
de var mindre glada att jag under frågestunden frågade hur man ska ladda sin bil me ett sånt batteri.
De var tunga att säga att de inte går att ladda.
utan man måste byta batteriet när det är tomt.
så jättebra att man kan komma 200 mil på en laddning. mindre bra att du måste nu köpa ett nytt batteri.
Jag och många andra kommer inte satsa pengar på det.
 
meh, satt på en föreläsning om Aluminum luft batterier, så som en ersättning till litiumbatterier.
5 minuter in så skrev jag i mitt block, går inte att ladda om.
De parade på i 40 minuter. utan att nämna att de inte går att ladda.
de var mindre glada att jag under frågestunden frågade hur man ska ladda sin bil me ett sånt batteri.
De var tunga att säga att de inte går att ladda.
utan man måste byta batteriet när det är tomt.
så jättebra att man kan komma 200 mil på en laddning. mindre bra att du måste nu köpa ett nytt batteri.
Jag och många andra kommer inte satsa pengar på det.
Vilken besvikelse, helt onödigt då om man måste köpa nytt batteri varje gång O_o
 
Precis satt mig i bilen. Var hos optikern för att prova ut linser. Det gick så dåligt så jag måste komma tillbaka på en ny tid för att öva mer 😩 Det gick ju inte! Sen gick jag in på H&M och tappade locket till ett doftljus i golvet så det låg glassplitter överallt. Bra jobbat verkligen! 😏 Tur att personalen på H&M var snäll och gullig i alla fall…Optikern var nog mest uppgiven.
Vad gick inte? Tekniken med att få i dem?
 
meh, satt på en föreläsning om Aluminum luft batterier, så som en ersättning till litiumbatterier.
5 minuter in så skrev jag i mitt block, går inte att ladda om.
De parade på i 40 minuter. utan att nämna att de inte går att ladda.
de var mindre glada att jag under frågestunden frågade hur man ska ladda sin bil me ett sånt batteri.
De var tunga att säga att de inte går att ladda.
utan man måste byta batteriet när det är tomt.
så jättebra att man kan komma 200 mil på en laddning. mindre bra att du måste nu köpa ett nytt batteri.
Jag och många andra kommer inte satsa pengar på det.
Det blir nog en kioskvältare :D
 
Rimlig konvalescentmiddag 😆
Lamminnerfile och rotsaksgratäng. Okej lite torftig svennesallad men fokuserade energin på köttet :p

E11AF9A0-50DF-4D3A-8011-85BDF648F954.jpeg
 
Haha oj, jag fick då aldrig öva utan det var här är paketet, lycka till.
Hade svårt först men gick till slut :D
Hade faktiskt hellre velat ha det så, så att jag kan öva i lugn och ro hemma…var lite jobbigt när optikern satt och stirrade mig i ansiktet. Plus att jag kände mig trött och sliten efter dålig sömn och en hel arbetsdag på jobbet. Frågade om jag inte fick få med mig några att öva med hemma men det fick jag inte/2
 
Bakat frallor. De jäste inte som jag vill så jag bakar nog nya imorgon. Ska bjuda på smörgås till styrelsemötet imorgon.

Tycker det är så väldigt olika hur bröd jäser. Ändå mäter jag degvätskans temp med termometer och mäter alla ingredienser. Ofta blir det bra men det är alldeles för ofta det blir kompakt. F-n vet varför.
 
Bakat frallor. De jäste inte som jag vill så jag bakar nog nya imorgon. Ska bjuda på smörgås till styrelsemötet imorgon.

Tycker det är så väldigt olika hur bröd jäser. Ändå mäter jag degvätskans temp med termometer och mäter alla ingredienser. Ofta blir det bra men det är alldeles för ofta det blir kompakt. F-n vet varför.
Kan det inte bero på hur varmt det är i köket :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 816
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp