Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
1CD63BFD-9BFC-43B4-B57E-9DAF592AA3B8.webp


En hundralapp blev det på Rusta. Klart rimligt!
 
Idag åkte jag och vovvarna till IKEA för jag hade tidigare sett ett sofföverdrag på fyndhörnan som intresserade mig. Tur i oturen och vad jag inte såg då så var det till en hörnsoffa och inte en tresits, som jag har. Nu slapp jag köpa det och vi åkte hem igen, som tur var glömde jag även bort att köpa julskum med blåbärssmak så nu är jag nöjd med att det bara blev en onödig biltur med vovvarna och inget sofföverdrag och inget godis. :D

Nu igger vi och slöar, inte ens hundarna ville vara ute i leran och jag hör varulven springa lite i sömnen på bädden nedanför sängen. :)
 
Sitter och skriver min avskedsansökan på egen begäran. Känner mig så lättad, och framför allt glad att mina chefer låter mig slippa uppsägningstiden vilket innebär att jag slutar 31 oktober. Började som undersköterska mars 2010, och fick klar min högskoleexamen i somras. Studerar kompletterande juridik i skrivande stund, parallellt med mitt arbete.
Helt plötsligt är jag tillbaka på banan med mina livsplaner :D

Om en stund ska vi skära pumpor (3 st), vi kör det klumpiga sättet med kniv för att snabba på processen :laugh:
 
Funderar på om det kanske är dags att byta om från pyjamas så att jag kan gå ut med lite sopor :P Har gått över till att kolla på vlogmas-klipp på YouTube, har beställt hem en adventskalender till min mor (fyra noveller och fyra te-sorter från Novelix har jag för mig) och kollar nu på en ny kalender till 2021. Hittade en fin på Åhléns här om dagen, men förstod inte hur mycket den kostade...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 732
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp