Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lyckades han få in det där i ögat?!Här är skräpet som Adam hade i ögat, under övre ögonlocket. En hyfsat stor bit hö, som gett ett litet sår på hornhinnan. Visa bifogad fil 59028
Ja du, det undrar jag också. Ren klantighet, skulle jag tro.Hur lyckades han få in det där i ögat?!
Äh, vad gör det? Du får bara skära lite mer. Det blir säkert bra !Har dumlesnittar i ugnen. Det blir nog mest dumblekladd - jag lade uppenbarligen strängarna med deg för nära varandra. Mutter.
Med en kniv?Har farit runt med dammsugaren. Passar på när hunden ligger ute med sitt märgben....
Ska karva min pumpa idag, tänkte jag. Men HUR??
Huvudvärk. Det har jag inte tid med. Men jag har lämnat in uppgift 1 av totalt 5 jag tänkt hinna med.
Skönt!Adam är hemma igen och har fått sin första omgång ögondroppar. Nu ska han ha två sorters droppar i ögat sex gånger om dygnet i en vecka. Tur att han är snäll och lätthanterlig.
Ögat ser redan betydligt mycket bättre ut sedan höstrået försvann.
Absolut! Nu ska jag bara försöka att inte oroa ihjäl mig. Mycket lättare sagt än gjort.Skönt!
Haha....Med en kniv?
Halloween katt!Haha....
Men, nej, faktiskt inte. Jag karvar mina pumpor med små specialverktyg. Men motivet...vilket motiv ska jag ha i år?? Har haft ylande vargar minst en gång, en stegrande häst en gång, osv. Får googla för inspiration som vanligt.....