Jag har tömt diskmaskinen och nu ligger jag i soffan tills tvätten är klar. När jag har hängt upp den ska jag äta kvällsmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag ska egentligen inte ha en brudklänning hade jag bestämt. Så har har ändå fastnat för EN. Men hade ändå inte tänkt att ha på mig en sådan. Så nu för ett par veckor sedan säljs den ut med 70% rea. Tänker ändå inte ha brudklänning. Idag är den fortfarande på 70% rea och enbart just min storlek kvar och nu STIRRAR DEN PÅ MIG DÄR PÅ ANDRA SIDAN SKÄRMEN I ALL SITT FLUFF!
Nu måste man ju nästan få se?Fästmannen sa ”Oj..vad fin” och det gör han ALDRIG och i ungefär samma sekund klickade jag på ”köp”. Vi sa att jag får testa den och gillar jag den så kan vi ju ta diskussionen då om middagsplaner den dagen, det praktiska mm. Det kan ju vara kul för bildernas skull om inte annat. Gillar jag den inte eller passar den inte så är det ju en icke-fråga.
Förstår att du är kär, den är verkligen din stil!
Förstår att du är kär, den är verkligen din stil!
Tack! Ljuvligt ljuva Ida Sjöstedt eller vad var det du kallade det
Haha! Ida själv är faktiskt inte alls ett dugg ljuv! Första gången jag träffade henne fick jag absolut inte ihop det!
Japp, mitt hår på armarna blir solblekt på sommaren.Dagens dumma fråga: Blir kroppshår (främst på armarna) solblekt på sommaren? Och kan det växa sig hur långt som helst, eller har det en maxgräns där det slutar växa? Kan isåfall den maxlängden ändras beroende på t.ex. årstid?
Spännnde! Ljuvligt ljuva Ida kanske är ett alter-ego då!